וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לונגו ואטסו לצד מסי ורונאלדו: הרשימה ההזויה לכדור הזהב

בספרד פירסמו את הרשימה המוקדמת לזכייה בתואר שחקן השנה בעולם, הכוללת 59 שחקנים. לצד השמות המוכרים נמצאים גם שחקנים מסווינדון, מיינץ ובורנמות'. הטקס ייערך ב-11 בינואר בציריך

צילום מסך

אחד האירועים הגדולים של השנה בספורט העולמי, טקס הענקת כדור הזהב, ייערך ב-11 בינואר 2016 בציריך ובמרכזו יעמוד, כמו בארבע השנים האחרונות - המאבק בין לאו מסי לבין כריסטיאנו רונאלדו. הפורטוגלי זכה בתואר בשנתיים האחרונות וירצה להשוות את שיאו של מסי, שעומד על 3 זכיות רצופות.

כשלושה חודשים לפני הטקס, העיתון הספרדי אל מונדו דפורטיבו פירסם היום (שישי) רשימה של 59 שחקנים כשבידיעה נטען שמדובר ברשימה המקדימה של פיפ"א לקראת הטקס.

מלבד מסי, רונאלדו ושמות מוכרים נוספים כמו ניימאר, רוברט לבנדובסקי, פול פוגבה, סרחיו אגוארו וחברים, ניתן למצוא גם כמה שמות הזויים, שלא ברור איך נכנסו לרשימה ובנוסף, שמים את אמינות הדיווח במבחן.

שחקן נבחרת גאנה, כריסטיאן אטסו. GettyImages
ידהים את כולם? אטסו/GettyImages

בין השמות המפתיעים נמצאים מאסימו לונגו מק.פ.ר, ששיחק בעונה שעברה בסווינסון טאון! בנוסף, גם כריסטיאן אטסו, המושאל מצ'לסי לבורנמות' נמצא שם, כמו גם שינג'י אוקזאקי, אנדרה איוו וגארי מדל. לאף אחד מהנ"ל אגב, לא הייתה עונה יוצאת דופן.

כרגע, נראה שמסי הוא המועמד המוביל לתואר לאחר זכייתה של ברצלונה בטרבל בעונה שעברה, אך מכיוון שמדובר בתחרות בשנה קלנדרית, הפרעוש פתח את העונה הנוכחית פחות טוב מרונאלדו וגם ייעדר בחודשיים הקרובים בעקבות פציעה, כך שהמירוץ נחשב לפתוח למדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully