וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: עוד הפסד לצ'לסי, חמישייה לאגוארו ב-1:6 של מנצ'סטר סיטי

הבלוז ממשיכים לצנוח, הפעם לאחר הפסד ביתי 3:1 לסאות'המפטון. וויליאן הזכיר את הביצוע מול מכבי תל אביב כששלח בעיטה חופשית לחיבורים (10), אך דייויס, מאנה ופלה דאגו להעצים את המשבר של מוריניו. מאטיץ' נכנס במחצית והוחלף בדקה ה-73. הארגנטינאי חגג על ניוקאסל

אין לנו מילים/רויטרס

המחזור השמיני בפרמיירליג יצא היום (שבת) לדרך וסיפק שני סיפורים גדולים (טובים או רעים, אתם תחליטו). קון אגוארו כבש חמישייה ב-1:6 של מנצ'סטר סיטי ונכנס לדפי ההיסטוריה, ואילו האלופה צ'לסי המשיכה להיראות מתחת לכל ביקורת, כשהפעם הפסידה 3:1 לסאות'המפטון בסטמפורד ברידג'. ווסטהאם סיימה ב-2:2 מול סנדרלנד, אסטון וילה הפסידה 1:0 לסטוק סיטי, בורנמות' סיימה ב-1:1 מול ווטפורד, לסטר סיטי ניצחה 1:2 את נוריץ'.

צ'לסי - סאות'המפטון 3:1

צ'לסי ממשיכה להתרסק. אחרי ההפסד לפורטו באמצע השבוע בליגת האלופות, והתיקו מול ניוקאסל במחזור הקודם, ספגו הבלוז הפסד ביתי מול סאות'המפטון, 3:1, והם עם שמונה נקודות בלבד אחרי שמונה משחקי ליגה.

למעשה, המשחק היחידי העונה שבו צ'לסי ספגה פחות משני שערים היה מול ארסנל. בארבעת משחקי הליגה האחרונים שלה בליגה היא חטפה שישה שערים, כמו ב-14 המשחקים שלפני כן. בנוסף, ספגו הבלוז 17 שערים העונה, כשבכל עונת 2004/15, עם ז'וזה מוריניו על הקווים, ספגו 15 שערים בלבד. אגב, הפעם האחרונה שצ'לסי פתחה עונה עם שמונה נקודות בשמונת המשחקים הראשונים הייתה בעונת 1978/79, כשאז היא ירדה ליגה.

מאמן צ'לסי ז'וזה מוריניו. GettyImages
משבר. ז'וזה מוריניו/GettyImages

הפתיחה הייתה מעודדת עבור צ'לסי. כבר אחרי עשר דקות, וויליאן, שכבש גם מול מכבי תל אביב, שחזר את הבעיטה (בערך) מול הצהובים, כשממרחק רב מצא את הרשת של הקדושים. למרות שער היתרון המהיר, סאות'המפטון ממש לא נבהלה. בדקה ה-43 סטיבן דייויס כבש שער נפלא, לאחר שגרציאנו פלה הוריד לו כדור מצוין עם החזה, ומ-16 מטרים הוא בעט חזק ושטוח לרשת.

בדקה ה-60 גם סאידו מנה הצטרף לחגיגה, ושוב פלה היה אמון על הבישול. מאנה קיבל את הכדור מהאיטלקי, חדר לרחבה ומצא את הרשת של אסמיר בגוביץ' מקרוב. 12 דקות לאחר מכן גם פלה כבש, כשקיבל כדור ממאנה, חדר לרחבה ומאגף ימין שלח בעיטה חזקה לרשת של השוער הבוסני. נמניה מאטיץ', שנכנס כמחליף בדקה ה-46, הוחלף בדקה ה-73 ולא בגלל פציעה.

צ'לסי תפגוש במחזור הבא את אסטון וילה, לה ארבע נקודות, במטרה לצאת מהתקופה הרעה. סאות'המפטון מנגד רשמה ניצחון שלישי ברציפות.

סרחיו אגוארו שחקן מנצ'סטר סיטי (ימין) עם דויד סילבה. רויטרס
איזה ערב ענק לאגוארו/רויטרס

מנצ'סטר סיטי - ניוקאסל 1:6

איזה ערב ענק, עצום וכל מילה אחרת שתחפשו לסרחיו אגוארו. החלוץ הארגנטינאי הנהדר כבש חמישייה, לא פחות מחמישייה, בתוך 20 דקות, בין הדקה ה-42 ל-62. סיטי רשמה ניצחון ראשון אחרי שני הפסדי ליגה ברציפות ושיפרה את מאזן הנקודות שלה ל-18 וחזרה למקום הראשון על חשבון מנצ'סטר יונייטד, לה יש שתי נקודות פחות ומשחק חסר. זו החמישייה המהירה בתולדות הפרמיירליג והחמישית בפרמיירליג, שאלן שירר, ג'רמיין דפו, אנדי קול ודימיטר ברבאטוב קדמו לאגוארו.

ניוקאסל עלתה ליתרון בדקה ה-18 כשג'ורג'יניו ויינאלדום הגביה מאגף שמאל של הרחבה ומצא את אלכסנדר מיטרוביץ', שנגח מהמקום מצוין פנימה את ה-0:1 המפתיע. הסיטיזנס מצאו את השוויון בדקה ה-42 כשהגבהה יפה של דויד סילבה מצאה את פרננדיניו, שהוריד עם הראש לעבר סרחיו אגוארו, שמול שער ריק בעט פנימה את ה-1:1.

השני הגיע בדקה ה-49 ושוב זה היה קון אגוארו. הפעם דויד סילבה הכניס לו כדור עומק, הארגנטינאי השתלט על זה והסתדר עם השומר שלו. אגוארו סיים עם בעיטה מ-18 מטר, שפגעה באחד משחקני ההגנה וחדר פנימה, 1:2. דקה חלפה וזה 1:3, ושוב זה אגוארו, שמכניע את טים קרול באחד על אחד אחרי כדור עומק נהדר של קווין דה בראונה. שלושער לאגוארו בתוך שמונה דקות.

בדקה ה-53 כבשה סיטי את הרביעי והפעם זה היה קווין דה בראונה, שבעט וולה נהדר לאחר הקפצה של חסוס נבאס וזה 1:4. שבע דקות חלפו ואגוארו כבש את הרביעי שלו ואת החמישי של סיטי. הפעם הארגנטינאי שוב קיבל מסירה מסילבה, פרץ מאגף שמאל למרכז ושחרר בעיטה נהדרת לפינה הרחוקה כדי לקבוע 1:5. השישי של סיטי והחמישי שלו הגיעו כעבור שתי דקות, בדקה ה-62, לאחר מסירת רוחב יפה מאוד של דה בראונה וזה 1:6 וחמישייה מטורפת לאגוארו.

שחקן ווסטהאם, דימטרי פאייה. Ian Walton, GettyImages
ישוב לנצח? פאייה/GettyImages, Ian Walton

סנדרלנד - ווסטהאם 2:2

הפטישים ממשיכים לעשות את מה שעושים כל העונה: לוקחים מהגדולות ונותנים לקטנות. ווסטהאם כבר פיגרה 2:0 מול סנדרלנד, אבל הצליחה לחזור ולצאת עם נקודה מאצטדיון האור עם 2:2. סטיבן פלטשר (10) וג'רמיין לאנס (22) כבשו את השערים למארחת, קרל ג'נקינסון (45) ודימיטרי פאייה המצוין (60) כבשו ללונדונים. לאנס ספג צהוב שני ואדום בדקה ה-57.

משחקים נוספים:

קריסטל פאלאס - ווסט ברומיץ' 0:2
לפאלאס: יאניק בולאסי (68), יוהאן קבאיי (89, פנדל)

נוריץ' - לסטר סיטי 2:1
לנוריץ': דיומרסי אמבוקאני (68), ללסטר: ג'יימס וארדי (פנדל, 28), ג'פרי שלופ (47)

אסטון וילה - סטוק סיטי 1:0
לסטוק סיטי: מרקו ארנאוטוביץ' (55)

בורנמות' - ווטפורד 1:1
לבורנמות': גלן מארי (28) והחמיץ פנדל (84), לווטפורד: אודיון איגלהו (45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully