וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'רס תחת מתקפה: "תוצאה מאכזבת", טוכל: "אני מרוצה מהיכולת"

מאמן ליברפול שוב על המוקד אחרי התיקו המאכזב מול סיון: "לא רציתי לסכן שחקנים פצועים, אנחנו רוצים לעלות לשלב הנוק אאוט". מאמן דורטמונד סופר תיקו שלישי ברציפות: "היינו דומיננטיים"

צילום מסך

בווידאו: לאו מסי יוצא מבית החולים

האכזבה הגדולה מהיכולת של ליברפול נמשכת. המרסיסייד השיגו אתמול (חמישי) 1:1 חלש מול סיון בבית ואחרי שני משחקים במפעל השני בחשיבותו באירופה, הם עם 2 נקודות בלבד וסביב ראשו של המאמן ברנדן רוג'רס יש סימן שאלה גדול.

רוג'רס ניסה להסביר את היכולת אחרי המשחק ואמר: "אנחנו מאוד מאוכזבים מהתוצאה. עלינו ליתרון, ספגנו שער שטותי ואז הגענו להמון מצבים, אך לא ניצלנו אותם וזה מאכזב".

רוג'רס הדף את הטענות לפיהם בליברפול לא מתייחסים ברצינות למפעל: "לא רציתי לסכן כמה שחקנים שחוזרים מפציעות ולכן עליתי עם כמה מחליפים. אין ספק שאנחנו רוצים להעפיל לשלב הבא במפעל. התוצאה הזו מאכזבת מאוד עבורנו".

תומאס טוכל מאמן בורוסיה דורטמונד. Alex Grimm, GettyImages
מרוצה מהתיקו ביוון. טוכל/GettyImages, Alex Grimm

בדורטמונד, שפתחה את העונה בצורה אדירה ועם 11 ניצחונות רצופים, השיגו אמש תיקו שלישי ברציפות בכל המסגרות עם 1:1 מול פאוק סלוניקי. המאמן, תומאס טוכל, כלל לא הטיס ליוון מספר שחקני מפתח כמו מאטס הומלס, שינג'י קגאווה ואילקיי גונדואן ונראה שהוא שומר כוחות למפגש הענקיות בראשון מול באיירן מינכן.

טוכל אמר לאחר המשחק: "אני מאוד מרוצה מהתוצאה, נראינו נהדר בחצי השעה הראשונה ואז ספגנו שער משום מקום. הם כמעט לא בעטו לשער. היינו דומיננטיים והקצב שלנו היה נהדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully