וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל מקל קלע 9 נקודות בנצחון הכוכב האדום בפתיחת הליגה האדריאטית

רכז הנבחרת סייע לאלופה המכהנת להיחלץ מפיגור במחצית השניה מול היריבה העירונית מגה באסקט בלגרד בדרך ל-70:76, והוסיף 7 אסיסטים ו-4 איבודים. שחורציאניטיס שיחק רק 7:20 דקות וקלע 2 נקודות

שחקני הכוכב האדום בלגרד. האתר הרשמי של הכוכב האדום בלגרד,
ניצחון ראשון לאלופה המכהנת. שחקני הכוכב האדום בלגרד בפתיחת המשחק/האתר הרשמי של הכוכב האדום בלגרד

הכוכב האדום בלגרד, קבוצתם של גל מקל וסופוקליס שחורציאניטיס, ניצחה הערב 70:76 את יריבתה העירונית מגה באסקט בפתיחת הליגה האדריאטית. מקל קלע 9 נקודות, בעוד ששחורציאניטיס הסתפק ב-2.

המשחק נפתח לא טוב עבור הכוכב האדום, האלופה המכהנת שניצחה בסדרת הגמר של העונה שעברה 1:3 את צדביטה זאגרב. מגה באסקט סיימה את הרבע הראשון ביתרון 9:17, כשמקל, שפתח בחמישיה, מסתפק באסיסט אחד ולא קולע.

את הנקודות הראשונות שלו במשחק קלע מקל רק דקה לסוף הרבע השני, כשקלע שלשה לאחר שני איבודים, וסיים את המחצית בפלוס/מינוס של 10-. ההפרש צמח ברבע השני בנקודה אחת נוספת, והמחצית הסתיימה ב-27:36.

ברבע השלישי הוסיף מקל מהלך של סל ועבירה, והכוכב האדום השוותה את התוצאה לשוויון 49:49 בסוף הרבע. עשר הדקות האחרונות כבר היו צבועות באדום, כשהכוכב האדום השלימה את המהפך וניצחה, כשמקל מסיים עם 9 נקודות ב-50 אחוז מהשדה, 7 אסיסטים ו-4 איבודים, ופלוס/מינוס של 2+. שחורציאניטיס קלע 2 נקודות בלבד ב-7:20 דקות על הפרקט. מייק צירבס בלט בשורות הכוכב האדום, עם 19 נקודות ו-7 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully