וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרינה וויליאמס הודיעה: סיימתי את עונת 2015

האמריקאית המדורגת 1 בעולם פרשה מטורניר סוף השנה ומאליפות סין הפתוחה: "זו החלטה קשה מאוד, אבל אני צריכה לטפל בפציעות שלי", אמרה, "אחרי ההפסד בפלאשינג מדו כאב לי גם בלב"

הטניסאית האמריקאית סרינה וויליאמס. רויטרס
סיימה את 2015. וויליאמס/רויטרס

סרינה וויליאמס, המדורגת 1 בעולם, הייתה קרובה מאוד להשלים השנה את ה"סרינה סלאם" ולזכות בכל ארבעת הגרנד סלאמים, אך הופתעה דווקא בחצי גמר האליפות הביתית שלה, בארצות הברית, עם הפסד נגד האיטלקייה רוברטה וינצ'י, במשחק בו היא נראתה לא בעניינים.

היום (חמישי), סרינה הודיעה כי היא מסיימת את העונה שלה מוקדם מהמתוכנן ופורשת מטורניר גמר הסבב ומאליפות סין הפתוחה על מנת להחלים מהפציעות עמן התמודדה כל השנה ולחזור בריאה יותר לשנת המשחקים הבאה.

"זו החלטה שלקחתי כדי למנוע בעיות בהמשך ולטפל בבריאות שלי. זה לא סוד שהייתי פצוע לאורך רוב העונה, במרפק, בברך ולקראת הסוף, אחרי משחק מסוים בפלאשינג מדו, גם בלב", אמרה סרינה והתייחסה בין היתר לאותו הפסד כואב, "זו החלטה מאוד קשה עבורי, אבל אני לוקחת אותה מאהבת המשחק".

וויליאמס חגגה את יום הולדתה ה-34 בשבת האחרונה והיא רחוקה שלושה גרנד סלאמים בלבד ממוליכת כל הזמנים, מרגרט קורט. ההעפלה שלה לחצי הגמר בארה"ב הבטיחה שהיא תסיים את השנה ראשונה, למרות שלא תשחק יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully