וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד הכדורסל השיק אתר אינטרנט חדש

30.9.2015 / 19:23

האיגוד השיק אתר ובו פרטים על כל 222 הליגות הפעילות, סטטיסטיקות אונליין ואגף היסטוריה עם המשחקים הרשמיים של נבחרות ישראל השונות בכל הזמנים

עמירם הלוי יו"ר איגוד הכדורסל. יוסי ציפקיס
אתר חדש לאיגוד. עמירם הלוי/יוסי ציפקיס

אחרי שנים רבות בו פעל אתר איגוד הכדורסל תחת ספק משני, הושק היום (חמישי) האתר החדש של איגוד הכדורסל תחת הכתובת www.ibasketball.co.il. באתר יוכלו הגולשים למצוא את כל 222 הליגות הפיעלות תחת מסגרות האיגוד העונה, עם פילוח לפי גברים, נשים, וגילאים שונים, כשבכל ליגה תופיע הטבלה, משחקי המחזורים השונים, ועמוד לכל קבוצה וקבוצה. באתר החדש יופיעו סטטיסטיקות אונליין ממשחקי הליגה הלאומית לגברים, ליגת העל לנשים, משחקי גביע המדינה ומשחקים נוספים, כמו כן יעלו לאתר קבצי וידאו ממשחקי הליגה הלאומית לגברים וליגת העל לנשים.

באיגוד עמלו על אגף היסטורי מיוחד שיוכל לשמש את הגולשים, ובו יימצאו ההיסטוריה של כל המשחקים הרשמיים של נבחרות ישראל השונות, מכל השנים ומכל אליפויות אירופה. כמו כן, מופיעים באתר כל החוזרים הרשמיים של איגוד הכודרסל לטובת הקבוצות והמועדונים, תוכניות המשחקים, ספר האיגוד להורדה, הפינה המשפטית בה מופיעים פסקי הדין והחלטות בית הדין העליון. מדי יום יופיעו באתר המשחקים הרלוונטיים לאותו היום. האתר יפעל כאתר חדשות ויופיעו בו כל החדשות והסיקורים כולל סיקורי הליגה הנמוכות, ב' ו-א', הליגה הלאומית לנשים, הליגה הלאומית לנוער ועוד.

מי שבנתה עבור איגוד הכדורסל ומתחזקת את האתר היא חברת שגב ספורט, שזכתה במכרז במהלך השנה האחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully