וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "המטרה בכדורגל היא לנצח, ובשביל זה צריך לכבוש שערים"

1.10.2015 / 18:05

מאמן מכבי חיפה יחזיר את יוסי בניון להרכב מול הפועל רעננה: "הדינמיקה כרגע לרעתנו, כשאני רואה את הגישה של השחקנים אני מאמין בהם". הקבוצה נקנסה ב-10,000 שקל בגין התפרעות אוהדים

קובי אליהו

יוסי בניון צפוי לחזור להרכב של מכבי חיפה, כך עולה מתוך תמונת ההרכב שתרגל רוני לוי לקראת המשחק מול הפועל רעננה. הקפטן, שפתח במשחק אחד העונה בלבד ולא נכלל בסגל במשחק בכפר סבא (אז הוא ועטר נותרו מחוץ לסגל), צפוי לפתוח בצד ימין של הקישור במקום אלון תורג'מן שיירד לספסל. שחקנים בקבוצה דיווחו כי לוי משוחח עם בניון ועטר באימונים, אך הוסיפו: "אף שחקן, בטח ברמה של יוסי, לא שמח לשבת על הספסל. אבל מאז התקרית לא שמעת ממנו ביקורת גלויה על המאמן בחדר ההלבשה". תורג'מן לא התאמן לאחר שסבל מהתייבשות וקיבל עירוי.

בהרכב שתרגל אתמול לוי יש שינוי נוסף – טאלב טואטחה יחזור לעמדת המגן שמאלי על חשבון סאן מנחם. בחוד תרגל לוי את איתי שכטר, אם כי שובל גוזלן נמצא עם הנבחרת האולימפית (גם אעיד חבשי, עטאא ג'אבר ואיסמעיל ריאן שם) ולא ברור האם זה ישתנה בהמשך והאם שחר הירש יחזור לסגל. אופיר קריאף אמור לחזור לאימונים מלאים וגם צפוי לפתוח בהרכב. חן עזרא שוב לא בתוכנית ההרכב.

בקרב השחקנים, כפי שכבר פרסמנו אתמול, יש לא מעט לחץ לקראת המשחק. חלקם מדבר על זעזוע גדול במערכת אם הקבוצה שוב תפסיד. "אם זה לא יקרה במשחק הקרוב, קשה לדעת מתי נמצא מהמצב הזה", אמר אתמול אחד מהם והוסיף אמש: "יש כאן לחץ, כולם מודעים אליו. אי אפשר להתעלם מזה שמכבי חיפה הגדולה עם שתי נקודות אחרי חמישה מחזורים". בהתייחס לחזרה הצפויה של בניון אמרו שחקנים אתמול: "זה השחקן שברגעים קשים חייב להנהיג את הקבוצה הזאת על המגרש. הקבוצה מפורקת וזקוקה למנהיג".

יוסי בניון/קובי אליהו

לוי אמר אחר הצהריים, לקראת המשחק: "אנחנו חושבים במהלך השבוע איך לעשות קבוצה טובה יותר שתגיע למשחק, המטרה בכדורגל היא לנצח ובשביל זה צריך לכבוש שערים. כולם מבינים את זה, ואני מקווה שזה יבוא במשחק הקרוב. מעבר לרמה המקצועית, יש דינמיקה שכרגע היא לרעתנו, כשאני רואה את הגישה של השחקנים ואת הרצינות שלהם, אני מאמין בהם.

"השחקנים מתנהגים בצורה יוצאת מן הכלל, למרות התוצאות הלא טובות יש אווירה טובה ודינמיקה טובה, כזו שתוציא את הקבוצה מהמצב הקשה שלה. כשהגול הראשון ייכנס והניצחון הראשון יגיע, דברים ילכו יותר בקלות יש לנו שחקנים איכותיים שהוכיחו את זה בעבר".

על מצבו האישי, אמר לוי: "הקבוצה והמועדון זה מה שחשוב יותר מהכל, אני לא רואה את עצמי כאן ברמה האישית. אני בלחץ חיובי שקיים כל הזמן. כמובן שהתוצאות לא טובות וזה קשה יותר, יש יותר בעיות מן הסתם. זה די רגיל.

"הדחיפה של הקהל מדהימה, הם רואים שהשחקנים נותנים הכל, משקיעים, לא זלזול וחוסר אכפתיות. כשהולך קצת קשה, הקהל רואה שאנחנו צריכים אותו. גם יענקל'ה שותף למה שקורה, כמובן שקשה לו, אף אחד לא נהנה כשהקבוצה לא מנצחת. הוא רואה את התהליך ואת הכיוון.

"כרגע לא מעניין אף אחד, ברמה של הקהל והתקשורת, התהליך שאנחנו עוברים. אני מכיר את ההתייחסות לדברים האלה, יהיו כאלה שלא יאהבו את זה ויזלזלו, כי התהליך לא מעניין אנשים, גם הדרך שאני מאמין בה מאוד. רואים שיפור משמעותי בכל מה שאני רוצה, לא קורים בדברים אחד, לא חודשיים ושלושה. בתקופת התהליך הדברים הולכים קשה מאוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקני מכבי חיפה יוסי בניון, אלירן עטר. קובי אליהו
יצילו את הספינה מטביעה? עטר ובניון/קובי אליהו

חיפה נקנסה היום בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל ב-10,000 שקלים בגין התפרעות אוהדיה במשחק ההפסד הביתי מול מכבי תל אביב בשבת האחרונה. על פי דו"ח השופט, בדקה השלישית נזרקה כוס שתייה מכיוון היציע הצפוני, בו ישבו אוהדי חיפה. בדקה ה-90 נזרק מצת מאותו יציע ובדקה ה-93, לאחר השער של דור פרץ, נזרקה כוס שתייה נוספת.

"יענקל'ה סובל מהאוהדים הללו, כבר שנים משלם מכיסו מאות אלפי שקלים בגלל כאלה שזורקים חפצים למגרש או פורצים לכר הדשא. הגיע הזמן שהמשטרה תיקח אחריות. אי אפשר להעביר את הנטל לקבוצות, הגיע הזמן שאוהדים מפרי חוק ישאו בנטל", אמר גורם במועדון אתמול.

כ-20 מאוהדי הקבוצה הגיעו למתחם האימונים בכפר גלים, אך כוחות אבטחה מטעם המועדון מנעו את כניסתם. בחיפה אמרו: "הודענו מבעוד מועד על סגירת האימון, הקבוצה זקוקה לשקט בעת הזו".

אוהדי מכבי חיפה תוקעים בשופר עם לירן חולצה אפורה. קובי אליהו
אוהדי מכבי חיפה תוקעים בשופר מחוץ לאימון הקבוצה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully