וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן חאל: "אנחנו עייפים", דה בראונה: "המשחק הגרוע שלנו העונה"

מאמן יונייטד מודאג למרות הניצחון על וולפסבורג. סמולינג: "לא נתנו להם הזדמנויות". קשר סיטי היה מאוכזב למרות הניצחון על גלאדבך: "שיחקנו רק בחצי השעה האחרונה". סימאונה: "אנחנו רגועים"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

המחזור השני של ליגת האלופות הסתיים הערב (רביעי) כשבמרכז עומד כמובן כריסטיאנו רונאלדו, שהפך למלך השערים של ריאל מדריד בכל הזמנים. בנוסף, שתי הקבוצות ממנצ'סטר עשו מהפך מרשים כשיונייטד גברה 1:2 על וולפסבורג וסיטי ניצחה באותה תוצאה את מנשנגלאדבך, בנפיקה הדהימה את אתלטיקו בוויסנטה קלדרון ויובנטוס רשמה עוד ניצחון, הפעם 0:2 על סביליה. גם ביברס נאתכו בטור המנצחים כשצסק"א ניצחה 2:3 את פ.ס.וו איינהובן.

לואי ואן חאל, מאמן מנצ'סטר יונייטד. AP
יכול להיות מאושר. ואן חאל/AP

מנצ'סטר יונייטד יצאה מבור עמוק מול וולפסבורג, שכן הפסד היה פוגע קשות בסיכויים שלה להעפיל לשלב הבא. חואן מאטה הנהדר כבש ובישל זה משחק שני רצוף וכעת כל הבית, שכולל גם את צסק"א מוסקבה ואיינדהובן, צמוד עם 3 נקודות לכל קבוצה.

מאמן יונייטד, לואי ואן חאל, אמר בסיום: "זה היה קשה כי הם הבקיעו מוקדם. לאחר מכן שיחקנו טוב, הגענו להרבה מצבים ורוני וממפיס היו יכולים לנצח את המשחק, אבל הם החטיאו. היה הרבה סבל היום, השחקנים עייפים כי הם משחקים בהרבה מאוד משחקים, נתנו להם הזדמנות אחת והם ניצלו אותה, נצטרך לשמור על הכדור טוב יותר במחצית השנייה".

כובש שער הניצחון ליונייטד, כריס סמולינג, אמר לאחר שריקת הסיום: "התחלנו לא טוב, אבל בסוף הגענו להרבה מצבים והגיע לנו לנצח. לא נתנו להם יותר מדי הזדמנויות. ידענו שהם משחקים עם שני קיצוניים וזה נתן לנו מרחב, אותו אנתוני מרסיאל ידע לנצל בכמה מקרים".

כובש השער לוולפסבורג, דניאל קליג'יורי, אמר בסיום: "שיחקנו טוב והיינו יכולים להוציא תוצאה טובה יותר. עם קצת יותר מזל היינו כובשים במחצית השנייה, אני עצוב מאוד מההפסד הזה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקן מנצ'סטר סיטי סרחיו אגוארו חוגג. רויטרס
ניצחון דחוק. שחקני סיטי חוגגים./רויטרס

סיטי כאמור, ביצעה מהפך מול מנשנגלאדבך ונמנעה ממבוכה גדולה ומהפסד שני במפעל. הסיטיזנס התקשו מול הקבוצה מתחתית הבונדסליגה במשחק שירצו לשכוח.

קשר סיטי, קווין דה בראונה אמר לאחר המשחק: "שיחקנו רק בחצי השעה האחרונה של המשחק, זה היה קשה מאוד עבורנו בשעה הראשונה. זה היה המשחק הכי גרוע שלנו העונה".

המצטיין במשחק, ג'ו הארט אמר: "לא שיחקנו טוב היום, אנחנו לא מחוברים בתקופה האחרונה. עם זאת, הגיע לנו לנצח. הצוות המקצועי עזר לי לעצור את הפנדלים, אנחנו עוברים על הרבה דברים לפני המשחק וזה אחד מהם".

אנחל קוראה שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
כועס על עצמו. קוריאה/רויטרס

בצד השני של מדריד היו מאוכזבים מאוד. אתלטיקו רצתה להשיג ניצחון שני, אך נתקלה בבנפיקה העקשנית למרות שער יתרון של אנחל קוריאה.

דייגו סימאונה אמר: "היה משחק טוב ובנפיקה עשתה הגנה מצויינת. נצטרך להתמקד בסיומת שלנו. זו תוצאה רעה עבורנו, אבל הייתה לנו גישה טובה. אנחנו במקום השני בבית ולכן אנחנו עדיין רגועים וננסה להשתפר בהמשך".

קוריאה אמר לאחר המשחק: "שיחקנו מצוין במשך ה-20 דקות הראשונות, ואנחנו כועסים על עצמנו בגלל ההפסד הזה. ההזדמנויות שלנו פשוט לא נכנסו, אבל עכשיו נלך לנוח כי יש לנו דרבי חשוב מול ריאל ביום ראשון".

החלוץ, ג'קסון מרטינס אמר: "היו לנו הרבה הזדמנויות להבקיע, אבל לא ניצלנו אותם. כולם מנסים לעזור לי להתחיל להבקיע, אבל זה לא הולך כרגע. הלכנו אחורה ונתנו להם הזדמנויות להבקיע והם עשו זאת, היינו יכולים להגדיל את היתרון ולנצח".

סרג' אורייה שחקן פריס סן ז'רמן מול שחטאר דונייצק. רויטרס
בדרך לשלב הבא. אורייה מזנק/רויטרס

הבית שמסתמן כבית הקל והסגור ביותר הוא זה של ריאל מדריד, פ.ס.ז', שחטאר ומאלמו. שתי הגדולות כבר עם 6 נקודות לעומת 0 של הקטנות ופאריס, עם 0:3 קל בחוץ על שחטאר, יכולה לחשוב כבר על השלב הבא.

קשר פ.ס.ז', בלייז מטוידי, אמר בסיום: "אנחנו מאושרים, התחלנו טוב את המשחק למרות שהם דחפו במחצית השנייה. ידענו שיהיה משחק קשוח ואנחנו עדיין רחוקים מלהרשים, אבל בסופו של דבר לקחנו 6 נקודות משני משחקים".

אלברו מוראטה שחקן יובנטוס חוגג. רויטרס
קיבל את הקרדיט. מוראטה/רויטרס

יובנטוס נראית כקבוצה שתדלג לשלב הבא לאחר 0:2 על סביליה, שהעלה את מאזנה ל-6 נקודות. כובש השער השני, סימונה זאזה, אמר בסיום: "רציתי לנצל את ההזדמנות שניתנה לי, ידענו שלקראת הסיום יהיו שטחים רבים ונוכל להבקיע שער נוסף. אני נותן את הקרדיט לשער שלי למוראטה ודיבאלה, שרצו לשטחים ועשו צרות להגנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully