וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקולה וויצ'יץ': "לדרגאן בנדר יש חלום, והוא רודף אחריו"

30.9.2015 / 18:39

בארה"ב פרסמו כתבה שעוסקת ביהלום של מכבי ת"א: אמבקווה עוקץ, המנהל הקרואטי מהלל, וברודי מזהה דמיון בין הפורוורד הצעיר וקוקוץ'. אנתוני פארקר הגיע לבקר באימון הצהובים בארה"ב

one

בווידאו: תקציר הניצחון של מכבי תל אביב על אילת

בשבועות האחרונים הפך דרגאן בנדר לשחקן רוטציה לגיטימי בקבוצה של גיא גודס, אולם עם כל הכבוד למכבי תל אביב, הפורוורד הקרואטי חושב הרבה יותר גדול. בארצות הברית מנבאים לו בחירה גבוהה מאוד בדראפט הקרוב - טופ 3 או טופ 5 - וכעת פורסמה ב"ספורטס אילוסטרייטד" כתבה שעוסקת גם במסע המשחקים הקרוב של הצהובים, אך בעיקר בבנדר עצמו.

"מצד אחד זה מפחיד, ומצד שני זה נהדר", אמר בנדר על הציפיות הגבוהות ממנו. "אני צריך להישאר צנוע ולעבוד כמה שיותר קשה, והשאר כבר יגיע. לעתים הלחץ עלול להקשות יותר מדי". בכתבה צוטט חברו של בנדר למכבי תל אביב טרבור אמבקווה כאומר: "לפעמים אנחנו צוחקים על כמה כסף הוא הולך להרוויח ב-NBA, והוא מחליק את זה".

ניקולה וויצ'יץ', שהביא אותו למכבי תל אביב ונחשב לאחד האנשים המקורבים ביותר אליו, הוסיף: "מהרגע הראשון שראיתי אותו, הוא היה רעב לשחק. הוא גילה אהבה טהורה למשחק. יש המון חיוביות מסביבו. יש לו חלום והוא רודף אחריו. זה קשה, אבל זה גם הפך למאוד, מאוד ריאלי". בנדר אמר על המנטור שלו: "הוא עוזר לי ומבין אותי ונותן לי עצות מעולות. כל מה שאני צריך, אני יכול לפנות אליו.

בנדר סיפר כי העריץ את טוני קוקוץ' בילדותו, ובכתבה בארצות הברית צוטט טל ברודי כאומר שהוא מזהה דמיון בין השניים: "הם בערך באותו גובה. בנדר רץ מצוין את המשחק, ומכדרר טוב מאוד. הוא יכול לזוז. הוא צעיר, אבל הוא יצליח".

דרגאן בנדר מכבי תל אביב. קובי אליהו
מתחיל לפרוע שטרות. בנדר/קובי אליהו

הצהובים ובנדר יפגשו מחר בלילה (בין חמישי לשישי) את מילאנו בשיקגו. לקראת המשחק אמר טיילור רוצ'סטי לוואלה ספורט: "הגיעו לא מעט אנשים מהמשפחה שלי למשחקים וטוב לפגוש אותם. זו נסיעה ארוכה כדי לפגוש בסוף קבוצה מאירופה אך היא בהחלט תהווה ניסיון והתנסות טובה שלנו כקבוצה". על הזכייה בגביע ווינר אמר השחקן: "רצינו להתחיל את העונה כמו שצריך, יש הרבה קבוצות תחרותיות בליגה. כל העונה והמשחקים עכשיו מרגשים. אבל אני כאן כדי לעשות הכל ולנצח משחקים".

בריאן רנדל הוסיף: "אנחנו משתפרים כקבוצה ונשתפר צעד-צעד. המשחק מול מילאנו זה מבחן אירופאי ואנחנו רוצים לעמוד בציפיות של עצמנו. כל משחק כזה משמעותי עבור המועדון, אנחנו רוצים להציג יכולת טובה וזה יעניק לנו מומנטום בליגה הישראלית וביורוליג".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תראו מי בא לבקר את הצהובים באימון בשיקגו/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הצות המקצועי בשיקגו. גודס, בוגטין ואבן/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully