וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל נשים: אליצור רמלה מתפרקת בגלל חובות כספיים

30.9.2015 / 8:01

לאחת הקבוצות הבכירות בכדורסל הנשים, שזכתה ביורוקאפ ב-2011, חובות בסך 200 אלף יורו אחרי שהפסידה בשורוה של בוררויות. ליגת העל לנשים תכלול שמונה קבוצות בלבד

יואל לביא ראש עיריית רמלה ויו"ר אליצור רמלה. קובי אליהו
סיפור עצוב. לביא/קובי אליהו

אליצור רמלה בכדורסל נשים, הקבוצה שזכתה בתואר היורוקאפ ההיסטורי בשנת 2011, צפויה להתפרק הלילה (רביעי) לאחר שיפוג המועד להסדרת מסמכי הבקרה התקציבית. הקבוצה קיבלה ארכה מאיגוד הכדורסל עד השעה 12 בלילה לנסות ולהעמיד תקציב לליגת העל, אך זו לא הגישה כל מסמך, ועל פי אנשי הקבוצה אין בכוונתם לעשות זאת, כך שהקבוצה צפויה להתפרק.

הסיבה שעומדת מאחורי ההחלטה של רמלה היא חובות עבר שנערמו בעקבות בוררויות אותן הפסידה במוסדות פיב"א השונים בשנים האחרונות, שמוערכים בכ-200 אלף יורו. על פי בכירים באיגוד הכדורסל ברמלה שילמו את החובות לשחקניות מהעונה שעברה, אך לא יכולים לעמוד בהחלטות של פיב"א והחליטו למעשה לסגור את הקבוצה לאלתר.

זאת לא הפעם הראשונה שהקבוצה מהמרכז יורדת ליגה על השולחן הירוק. לפני כעשור התפרקה הקבוצה בשל חובות עבר וחובות למס הכנסה ורוב ההשקעות הועברו לקבוצת הבת של המועדון שהייתה אז בליגת המשנה, וחזרה לליגת העל תוך שנה. גם כעת לרמלה יש קבוצה בליגה השנייה, אך לוואלה ספורט נודע כי אין בכוונת הקבוצה לעשות בשלב זה מהלך דומה.

עם התפרקותה של רמלה תמנה ליגת העל לנשים שמונה קבוצות בלבד לאחר שבשבוע שעבר אליצור נתניה הודיעה כי לא תשחק בליגת העל מסיבות כלכליות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully