וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדב זילברשטיין: "הכסף לא ישחק, רוצים להיכנס לפלייאוף גם הפעם"

30.9.2015 / 13:26

עירוני נס ציונה פתחה עונה במסיבת עיתונאים רשמית והמאמן נשמע אופטימי. היו"ר יניב מזרחי: "מקווים שיבנה אולם עם מינימום 2,500 מקומות". הקפטן טל דן: "לא יכולים לחכות למשחק הראשון"

מאמן עירוני נס ציונה נדב זילברשטיין. קובי אליהו
העונה בפתח. נדב זילברשטיין/קובי אליהו

עירוני נס ציונה ערכה היום (רביעי) מסיבת עיתונאים רשמית לרגל פתיחת עונת 2015/16. הקבוצה הכתומה פותחת את עונתה השלישית בליגה הראשונה, לאחר שבשתי העונות הראשונות נכנסה הקבוצה לרבע גמר הפלייאוף. השנה ערכה נס ציונה שינוי נרחב בסגל, כשרק טל דן שרד לעונה נוספת, לצד המאמן נדב זילברשטיין שיפתח עונה שביעית במועדון. הסגל כולל גם את יובל נעימי, יחזקאל סקוורר, איגור נסטרנקו, טל קרפלס, פקוואן אדווין, קמרון ג'ונס, דיימון סימפסון ורוסקו סמית'.

"לנגד עינינו בכל שנה, החל מהליגה הלאומית, עמדה מטרה אחת כשבאנו לבנות את הקבוצה, לבנות סגל שהשלם שלו יהיה גדול מסך חלקיו", אמר זילברשטיין, "לבנות קבוצה שתביא למגרש קבוצתיות יוצאת דופן ואמון עיוור בין השחקנים, להביא קשיחות ואגרסיביות למגרש בכל אימון, ובטח בכל משחק, לשחק בכל משחק עם תחושת דחיפות ושליחות אחד כלפי השני ובטח כלפי הקהל המדהים שלנו. קיבצנו שחקנים צעירים ברובם, רעבים שמאוד רוצים להצליח ולקפוץ למדרגה הבאה, שחקנים שמאוד מחויבים לקריירה שלהם ולהצלחת המועדון ומבינים שהדברים האלו שלובים אחד בשני, קבוצה שיהיה כיף לבוא כל יום להתאמן, כל יום לעבוד, כל יום להיות ביחד, כי זה הבסיס להצלחה".

שחקני עירוני נס ציונה קמרון ג'ונס, תומר לוינסון, אורי אטיאס. קובי אליהו
ג'ונס, לוינסון ואטיאס/קובי אליהו

לגבי הסיכוי להצלחה העונה עם התקציב השני הנמוך ביותר בליגה אמר זילברשטיין: "בשנתיים האחרונות היינו יוצאי דופן בהגדרת התקציב מול המיקום. אנחנו מאוד מאמינים ברמה האנושית של השחקנים, זה מביא ערך מוסף מסוים שעזר לנו להצליח בשנתיים האחרונות וכשאנחנו עולים לשחק, הכסף לא משחק. מתחילה להווצר פה מסורת מסוימת שבשנתיים הקודמות נכנסנו לפלייאוף ורוצים לעשות את זה גם השנה. אנחנו צריכים לשחק עם המחויבות הזאת שתעשה עוד שנה פלייאוף, עוד שנה של דברים יפים, עוד שנה של שחקנים יעשו את הקפיצה למדרגה הבאה".

היו"ר יניב מזרחי התייחס למטרות: "אני שמח ודי גאה שבתקופה די קצרה הצלחנו ליצור גאוות יחידה של העיר נס ציונה עם קבוצת הכדורסל של נס ציונה שזה דבר לא מובן מאליו. יש פה אחדות מקיר לקיר מאחורי הקבוצה, וגם אחרי שנה טובה מבחינתנו, אבל לא שנה סוחפת, הצלחנו למכור את כל המנויים. בנינו העונה קבוצה צעירה, אנרגטית ונמרצת, אבל חשוב לנו מבחינת הנראות שתהיה קבוצה חזקה ואגרסיבית, שבכל משחק גם אם תפסיד תלחם ולא תוותר. אני רוצה להודות לעיריית נס ציונה שתומכת בקבוצה ולראש העיר שמעמיד לנו את התנאים להיות בראש שקט בליגת העל. השאיפה שלנו שיבנה פה אולם גדול יותר ממה שקיים כאן, מינימום של 2,500 מקומות זה יהווה לנו את המקפצה למדרגה הבאה. כמו שהקבוצה קיימת והגל של האוהדים וילדים נכנסו למועדון, אנחנו בקלות נמלא אולם של 2,500 מקומות. בשנה הראשונה שעלינו לליגת העל, המטרה המוצהרת הייתה להשאר בליגה, כי אנחנו יודעים מאיפה באנו ולאן אנחנו הולכים. השנה המטרה היא להכנס לפלייאוף העליון, נשמח להגיע כמה שיותר גבוה, וזה לא ברמה של קלישאות".

מי שמונה לקפטן הקבוצה העונה במקומו של מאיר טפירו שעזב הוא טל דן, שפותח עונה חמישית בכתום: "אני מאוד מתרגש וגאה לשבת פה בתור קפטן הקבוצה, זה מועדון הבית שלי בחמש השנים האחרונות ובכלל. אני רוצה לומר ליניב, נדב ועופר תודה על האמון בי בחמש השנים האחרונות. אנחנו קבוצה חדשה בתחילת הדרך, מתחילים להתחבר, ואחת המטרות שלנו זה להינות ביחד, יש פה חבר'ה צעירים שרוצים להצליח, חבר'ה שמבינים שהם הגיעו למועדון ביתי ומחבק, ועיר מחבקת ותומכת, אנחנו לא יכולים לחכות למשחק הראשון שיגיע".

מנכ"ל הקבוצה עופר ברקוביץ': "זאת עונה עשירית מאז הקמת המועדון, השגנו לא מעט ההישגים אבל הגאווה הגדולה שלנו זה שכמעט בכל בית בנס ציונה יש ילד שמשחק כדורסל. השנה שינינו את סגל השחקנים ובנינו קבוצה חדשה ואנחנו מאמינים שהקבוצה תתחבר לקהל האוהדים, וקהל האוהדים יתחבר ויאהב אותה. אני רוצה להודות לשחקנים שהיו איתנו בשנתיים הראשונות וסייעו לנו להגיע להישגים - מאיר טפירו וגיל אמיתי, ונאחל להם הצלחה בקבוצות החדשות שלהם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
יניב מזרחי, עופר ברקוביץ', עירוני נס ציונה. קובי אליהו
עופר ברקוביץ' ויניב מזרחי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully