וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בני סכנין? זה משחק של גברים. רק מי שיכול לעמוד בו צריך לפתוח"

30.9.2015 / 10:29

בית"ר ירושלים מתכוננת למשחק הטעון בשני: "עבור סכנין אלו משחקי עונה, לא בטוח שההרכב שניצח את הפועל כפר סבא מתאים לפתוח בדוחא". חודשו המגעים לצירוף דן איינבינדר, ניסיון להידברות בין אלי טביב לאוהדים

one

בית"ר ירושלים תצא ביום שני לדוחא למשחק מול בני סכנין לאחר שתשע שנים לא ניצחה שם. בפעם האחרונה שהקבוצה מהבירה חזרה עם ניצחון מדוחא היה זה 0:3 בעונת 06\2005. בבית"ר יודעים כי האווירה המתוחה לפני משחקים ובקרב הקהל מכניסה את סכנין לדריכות מיוחדת ומכינים את השחקנים בהתאם: "נגדנו סכנין משלשת את כמות האוהדים ומכניסה את כולם לטירוף, המשחקים נגדה אלה משחקי עונה עבורה ונצטרך להתכונן בהתאם", אמרו בקבוצה.

מבחינה מקצועית סלובודאן דראפיץ והצוות שלו יצטרכו לחשוב היטב איזה הרכב ואילו שחקנים ספציפיים מתאימים להתמודדות. גורם במועדון אמר: "נכון שזה היה ניצחון ראשון והבקענו שלושה שערים אבל לא בטוח שההרכב שניצח את הפועל כפר סבא מתאים לדוחא. זה סוג משחק אחר, הרבה פיזיות והקרבה, משחק של אופי לא פחות מאשר מהלכים וכדורגל. משחק של גברים שרק מי שיכול לעמוד בו צריך לפתוח בהרכב".

במחוז צפון של המשטרה מאמינים שהמשחק וההכנות אליו יעברו בשקט יחסי ואף ביקשו מכלי התקשורת שלא לנסות ולחמם את האווירה. נכון להיום אוהדי בית"ר ירושלים שיגיעו לפארק אוסטרליה יגיעו בשיירה ברכביהם הפרטיים תחת אבטחה לאציטדיון ויופנו לחניות נפרדות שהוקצו להם.

אוהדי בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
במשטרה מאמינים שהכול יעבור בשלום. אוהדי בית"ר ירושלים/יוסי ציפקיס

בקבוצה הדגישו כי יעקבו אחר מה שקורה ביום המשחק ולא יסכימו לפתוח את המשחק עד שאוהדי הקבוצה מגיעים לאצטדיון: "הזכות הבסיסית של אדם שיוצא בצהריים למשחק כדורגל להגיע לפתיחת משחק בערב. מכבדים את המשטרה אבל גם אם צריך לדחות את המשחק כדי שכל אוהדי בית"ר ירושלים ייכנסו זה מה שיהיה".

ביממה האחרונה החלו גורמים המקורבים לאלי טביב לנסות ולייצר מספר פתרונות להידברות בינו לבין הקהל כולל אפשרות שימונה נציג מטעמו לשיחות הללו. במועדון מאמינים כי לאחר המשחק בדוחא יהיו התפתחויות בנושא אך לא יכולים היו להתחייב על כך. בקבוצה יבקשו מהקהל להימנע מכל סוג של קריאות גזעניות במשחק, מה גם שנגד הקבוצה עומד עונש של הפחתת שתי נקודות על תנאי מהעונה שעברה שתקף לכל העונה הנוכחית.

מי שהמגעים עימו חודשו בימים האחרונים הוא דן איינבינדר. נציגיו של השחקן נמצאים בקשר עם טביב וייתכן כי השחקן יצטרף למועדון בימים הקרובים. בצוות המקצועי רצו לראות את הקשר מצטרף כבר לפני כחודש אך הנושא ירד מהפרק. כעת חודש המו"מ וייתכן כי בימים הקרובים הצדדים יסכמו ואיינבינדר יחזור לקבוצה בה גדל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully