וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמח ב-LA: הדודג'רס זכו בבית, האיינג'לס השתלטו על הווילד קארד

30.9.2015 / 10:08

קלייטון קרשאו נתן הצגה אדירה והדודג'רס, עם 0:8 בחוץ על האלופה היוצאת סן פרנסיסקו שנפרדה רשמית מהתואר, זכו ב-NL מערב בפעם השלישית ברציפות. האיינג'לס ניצחו את אוקלנד ועקפו את יוסטון, שהפסידה לסיאטל

שחקני לוס אנג'לס דודג'רס חוגגים. Jeff Chiu, AP
הדודג'רס נהנים/AP, Jeff Chiu

לילה חלומי עבר על לוס אנג'לס הלילה (בין שלישי לרביעי), כאשר שתי הקבוצות של העיר השיגו את מבוקשן. הדודג'רס יצאו למשחק חוץ מול האלופה היוצאת סן פרנסיסקו ועם קונצרט של קלייטון קרשאו: משחק מלא, חבטת חובה בודדת, הולכה בודדת ו-13 סטרייקאאוטים, השאירו מאחור את מדיסון באמגארנר והג'איינטס, ניצחו 0:8 וזכו בפעם השלישית ברציפות ב-NL מערב (רצף ראשון מסוגו בתולדות המועדון). הענקים נפרדו רשמית מהתואר.

עוד הלילה:

* גם אצל האיינג'לס שמחה וצהלה. ניק טרופינו הבריק עם שישה ושני שליש ו-11 הכשות ב-1:8 על אוקלנד. יוסטון פישלה והפסידה 6:4 בסיאטל ועכשיו, האיינג'לס מחזיקים בכרטיס הווילד קארד השני עם יתרון של חצי משחק. המפגש בין קליבלנד למינסוטה נדחה בגלל גשם והטווינס יושבים משחק וחצי מאחורי האיינג'לס כעת.

* טקסס ניצלה את כל הסיפור ועם חמש ריצות באינינג הראשון ניצחה 6:7 את דטרויט. היא ביתרון שני משחקים במערב על פני האיינג'לס ומתקרבת לזכייה בבית.

* המזרח יילך לטורונטו, שבזמן שהמשחק שלה בבולטימור נדחה, ראתה את בוסטון מנצחת 4:10 בחוץ את היאנקיז ומגדילה את היתרון של הבלו ג'ייז ל-5.5 משחקים.

* גם המפגש בין פיטסבורג לסנט לואיס, שיכול היה לסגור עניין עבור הקרדינלס, נדחה.

* משחקים נוספים: מילווקי ניצחה 3:4 בסן דייגו, אריזונה גברה 3:4 על קולורדו, הקאבס השיגו 1:4 בסינסינטי, הווייט סוקס ניצחו 2:4 את קנזס סיטי, אטלנטה רשמה 1:2 על וושינגטון, טמפה ביי ניצחה 2:4 את מיאמי ופילדלפיה השיגה 3:4 על המטס.

אלברט פוחולס לוס אנג'לס איינג'לס. Jae C. Hong, AP
פוחולס מרוצה/AP, Jae C. Hong

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully