וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: "זו לא הפעם הראשונה שדלה איינוגבה הורג אותנו"

29.9.2015 / 12:31

השוער הניגרי, שהיה אשם בשני שערים בהפסד 3:1 להפועל תל אביב, ספג ביקורות קשות בעקבות יכולתו: "טעויות כאלו מפרקות אותנו". נוורו ייבחן שוב, צפוי לחתום בקבוצה

one

כצפוי, רוב הביקורת לאחר ה-3:1 של בני יהודה להפועל תל אביב הופנו לשוער דלה איינוגבה, שהציג יכולת חלשה בין הקורות. בשכונה קיוו לנצח פעם שנייה ברציפות ולהתרחק מעט מהחלק התחתון של הטבלה, אבל איינוגבה טעה פעמיים, תחילה ביציאה גרועה בשער הראשון שספגה הקבוצה בדקה ה-67 ולאחר מכן בהשמטה נוראית בשער השלישי בתוך תוספת הזמן.

"זו לא הפעם הראשונה שאיינוגבה הורג אותנו", אמרו בקבוצה. "המשחק היה די מאוזן למרות ששיחקנו לא טוב ויכולנו לשמור גם על תיקו. לקבל שער מטעות כזאת פשוט מפרק אותנו וחבל. דלה שוער טוב אבל יש רגעים בהם הוא מאבד ריכוז ונראה כמו שוער אחר לחלוטין. מצד שני צריך גם להגיד את האמת ולהודות שזה היה המשחק הכי חלש שלנו העונה. שום דבר לא עבד ואף שחקן לא התעלה על עצמו. מהחלק הקדמי שלא תרם כלום, הקישור שהיה מפוזר ולא ממושמע וגם שחקני ההגנה טעו מספר פעמים".

הקבוצה קיימה משחק אימון נגד קבוצת הנוער של המועדון, במטרה לבחון שוב את החלוץ הניגרי ג'וד נוורו, כאשר המגמה היא חיובית ונראה כי יוחתם. מדובר בחלוץ זריז מאוד שאמור להוסיף מימד של מהירות לחלק הקדמי הדי אנמי של הכתומים. נוורו שוחרר מהורסנס מהליגה השנייה בדנמרק ונחשב לשחקן חופשי. הקשר תיירי דובאי, שנפגע במהלך המשחק בברכו במהלך והוחלף, ייבדק כדי לאבחן סופית את חומרת הפגיעה. האבחנה הראשונית מדברת על מתיחה ברצועה הצידית בברך, אולם בצוות הרפואי העריכו כי לא מדובר בפגיעה רצינית.

ג'וד נוורו שחקן נבחן בקבוצת בני יהודה. ניב אהרונסון
יחתום? ג'וד נוורו ביציע/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully