וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוזגלו סובל מכאבים בשרירי הבטן וצפוי להיעדר מול מכבי פתח תקוה

29.9.2015 / 9:42

קשר הפועל באר שבע כנראה יחמיץ את המפגש ביום שבת הקרוב ולא בטוח שיהיה כשיר גם למשחקי הנבחרת בעוד כשבוע וחצי. מליקסון וברדה צפויים להיות כשירים. במועדון תומכים בברק בכר

מאור בוזגלו צפוי להיעדר מהמשחק של הפועל באר שבע נגד מול מכבי פתח תקוה ביום שבת, כך עולה מתוך בדיקה שערך לשחקן הצוות הרפואי של המועדון. בוזגלו סובל מכאבים בשרירי הבטן וייתכן שגם את המפגשים של הנבחרת עם קפריסין ובלגיה. הפציעה של בוזגלו מצטרפת לפציעה של שחקן אחר, בן שהר, שסובל מפציעה בשריר הארבע ראשי וכבר החמיץ את המשחקים מול מכבי חיפה והפועל עכו. מאור מליקסון ואליניב ברדה צפויים להיות כשירים למשחק. כפי שכבר פרסמנו בשבוע שעבר, המגן בן ביטון עלה לשחק פצוע בשני המשחקים האחרונים, ולא בטוח שבבאר שבע ייקחו סיכונים לגביו.

התחושות במועדון עד כה הם שברק בכר לא מצליח להוביל את הקבוצה למקום הראוי לה, אם כי בהנהלת המועדון תומכים במאמן ובטוחים שבהמשך הקבוצה תיאבק חזק על תואר האליפות. חלק מהשחקנים אמרו השבוע כי בכר חייב להתעלם מהבעיות על הספסל שלו ולערוך רוטציה בצורה חכמה שתחזיר את הקבוצה למסלול. "זה נכון שיש בעיות, אבל חשוב גם שתהיה קבוצה טובה. השאיפות העונה ברורות, אחרת לא היו מחליפים מאמן", אמר אחד מהם.

מאור בוזגלו הפועל באר שבע. קובי אליהו
מצטרף לבן שהר על מיטת הטיפולים. בוזגלו/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully