וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדיניו שוחרר מפלומיננזה: "הגענו לסיכום הדדי על פרידה"

הקשר בן ה-35 חתם במדי הטריקולור לפני פחות משלושה חודשים, אבל עזב אחרי שנטל חלק בתשעה משחקים בלבד. מהמועדון נמסר ש"השחקן ונציגיו נהגו במקצוענות מלאה. נמשיך להיות בקשר"

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: רונאלדיניו מוצג בפלומיננזה רק לפני חודשיים וחצי

רונאלדיניו עזב את פלומיננזה פחות משלושה חודשים אחרי שהצטרף אליה. הכדורגלן המתבגר, 35, חתם בקבוצה מריו דה ז'נרו אחרי שוויתר על הצעה מטורקיה, אבל החגיגה נגמרה מהר. הקשר ההתקפי שותף בתשעה משחקים, אבל לא הותיר חותם ממשי וגם ספג שריקות בוז מאוהדי פלומיננזה באחד מהמשחקים.

"פלומיננזה מודיעה בזאת על התרת חוזהו של רונאלדיניו, אחרי שהצדדים הגיעו לסיכום", נכתב בהודעה הרשמית של המועדון, "מאז שנחתם החוזה, השחקן ונציגיו נהגו במקצוענות ובכבוד. פלומיננזה ורונאלדיניו ימשיכו להיות בקשר והם מתכוונים לעבוד ביחד בעתיד".

לפני כחודשיים וחצי רונאלדיניו חתם במדי הטריקולור לשנה וחצי, אבל עכשיו הוא יחפש את התחנה הבאה. הברזילאי חזר למולדתו ב-2011, אחרי שנתיים וחצי במילאן. הוא שיחק בפלמנגו, עבר לאתלטיקו מיניירו שם הציג יכולת נפלאה, ובשנה שעברה שיחק בקוורטארו המקסיקנית.

בשבועות האחרונים גם הקשר וגם הקבוצה ספגו ביקורות על החיבור הלא מוצלח ביניהם. נשיא פלומיננזה, פטר סיאמסן, הצהיר שההחתמה לא הייתה טעות והמאמן אנדרסון מוריירה הבהיר ש"רונאלדיניו עדיין חשוב לקבוצה" אחרי שלא שיתף אותו באחד המשחקים, אלא שהלילה הגיעה הפרידה.

רונאלדיניו במדי פלומיננזה. GettyImages
יחפש קבוצה חדשה. רונאלדיניו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully