וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואליד באדיר: "יש לנו קבוצה מצוינת, אני גאה בשחקנים שלי"

מאמן הפועל תל אביב נשמע מרוצה אחרי ה-1:3 על בני יהודה. על עתידו אמר: "מה שהבוס יחליט, מקובל עליי". בומבה: "היה לנו משחק טוב מאוד". בני יהודה תבחן את החלוץ ג'וד וורו נגד הנוער

צילום: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: טל רזניק

הפועל תל אביב רשמה הערב (שני) את הניצחון השני שלה ברציפות עם 1:3 על בני יהודה. ליביו אנטל (67) וצמד של קלאודיו בומבה (77 ו-91) סידרו לאדומים את הניצחון, כמו גם שתי טעויות גדולות של דלה איינוגבה שהובילו לשניים מהשערים. מנגד, הזהובים נהנו משער מצמק זמנית של אביב חדד (90), אבל זה לא היה מספיק לבני יהודה שנראתה רע מאוד. תיירי דובאי נפצע והוחלף בקבוצה של יוסי אבוקסיס. בהפועל תל אביב עומרי אלטמן סובב את הקרסול וירד על אלונקה מהמגרש.

וואליד באדיר מאמן הפועל תל אביב. ניב אהרונסון
באדיר היה מבסוט/ניב אהרונסון

מאמן הפועל תל אביב וואליד באדיר היה מרוצה בסיום: "אני רוצה לפרגן לשחקנים שלי, עשו מחצית שנייה מדהימה וכל הכבוד להם. אני מאמין בקבוצה, יש פה שחקנים טובים ואני מאמין בהם. המחצית הראשונה הייתה לא טובה, עשינו חילופים וזה השתלם לנו. זה מה שאני מחפש בקבוצה הזו, ששחקנים שנכנסים מהספסל נותנים 200%. כל הכבוד לשחקנים, נהניתי מאוד מהמחצית השנייה ועכשיו נמשיך הלאה".

לגבי עתידו בהפועל תל אביב אמר באדיר: "מה שהבוס יחליט, מקובל עליי. נמשיך הלאה, יש קבוצה טובה, קבוצה מצוינת ואני גאה בשחקנים שלי".

קשר הפועל תל אביב קלאודיו בומבה, שכבש צמד, אמר: "בתחילת העונה לא היינו כל כך טובים, אבל אחרי חמישה משחקים אנחנו נראים טוב יותר. ידעתי לפני המשחק שבני יהודה קבוצה טובה מאוד, ראיתי את המשחק האחרון שלה נגד בית"ר ירושלים והיום היה לנו משחק טוב מאוד. בשבילי המחצית השנייה הייתה טובה מאוד, אבל וואליד הוא כמו אבא בשבילי והוא מאמן טוב. נראה מה יהיה. אני חושב שהוא מאמן מספיק טוב כדי להיות פה עד סוף העונה".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה. ניב אהרונסון
זה נראה רע מאוד הערב. אבוקסיס/ניב אהרונסון

מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס: "המשחק הכי חלש שלנו העונה, לא הופענו מבחינה התקפית למשחק. מבחינה הגנתית דווקא היינו בסדר עד הטעות שעשינו, אחר כך ניסינו לחזור ולעשות דברים מבחינה התקפית. זה לא עזר כי עשינו עוד טעויות. חבל מאוד כי בשבוע שעבר שיחקנו נהדר והיום הגיעה נפילה גדולה. נעשה הכול כדי שהקבוצה של השבוע שעבר תהיה דומיננטית יותר לאורך העונה. לא נהרוג אותם בגלל הפסד אחד כמו שלא נשאתי אותם על הכתפיים בשבוע שעבר".

הקבוצה תקיים מחר (שלישי) בבוקר, משחק אימון נגד קבוצת הנוער של המועדון, במטרה לקבל החלטה סופית לגבי החלוץ הניגרי ג'וד וורו שנבחן זה כשבוע. עד כה הותיר וורו רושם טוב ונראה כי בסופו של דבר הוא צפוי להצטרף ולחזק את חוליית ההתקפה של הכתומים.

הקשר תיירי דובאי, שנפצע הערב והוחלף במחצית הראשונה, סובל מחבלה ברצועה הצידית בברכו, אולם בקבוצה מעריכים כי לא מדובר בפציעה רצינית והוא עשוי להיות כשיר כבר למשחק הבית הקרוב נגד מכבי נתניה בשבת.

(עדכון ראשון: 21:07)

ג'וד נוורו שחקן נבחן בקבוצת בני יהודה. ניב אהרונסון
צפוי להצטרף. ג'וד וורו/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully