וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מישל פלאטיני: "תפקידיי בפיפ"א היו ידועים לכול, לא נחקרתי כחשוד"

נשיא אופ"א הגיב לשרבוב שמו לחקירת ספ בלאטר, לאחר שפורסם כי קיבל בשנת 2011 סכום של 2 מיליון פרנק שוויצרי מכספי פיפ"א: "התשלום סוכם מראש, הצהרתי על כל הסכומים. אספק כל מידע נוסף שיהיה בו צורך"

נשיא פיפ"א ספ בלאטר עם נשיא אופ"א מישל פלאטיני. GettyImages
"לא חשוד בדבר". פלאטיני עם ידיד ומעסיק לשעבר/GettyImages

מישל פלאטיני, נשיא אופ"א, הגיב הערב (שני) לראשונה לשרבוב שמו לחקירת עמיתו בפיפ"א ספ בלאטר, שבמסגרתה נטען כי הצרפתי קיבל סכום של כ-2 מיליון פרנק שוויצרי מכספי התאחדות הכדורגל העולמי.

"לא הואשמתי בדבר", כתב פלטיני במכתב ששיגר לחברי אופ"א, "הרשויות בשוויץ תשאלו אותי בנושא ביום שישי האחרון, אך לא כחשוד. מעבר לכך, הודעתי היום לוועדת האתיקה של פיפ"א שאהיה מוכן להגיע ולספק כל מידע נוסע שיהיה בו צורך כדי להבהיר את הנושא.

"אני מודע לכך שהאירועים הללו עלולים לפגוע בתדמיתי ובמוניטין שלי, וכתוצאה מכך גם בתדמית של אופ"א. אשקיע את כל האנרגיות שלי כדי להבטיח שכל נושא או אי הבנה ייפתרו בהקדם".

לטענת פלאטיני, בין השנים 1998 ל-2002 הוא הועסק על ידי פיפ"א בתפקידים שהיו ידועים לכול. "התשלום על כך סוכם מראש, ולאחר שההעברה הראשונה בוצעה, סכום נוסף של 2 מיליון פרנק הועבר בפברואר 2011. הצהרתי על כל הסכומים לרשויות כחוק". הוא לא הסביר מה פשר הפרש תשע השנים בין ההעברות.

מוקדם יותר היום, הבהיר ספ בלאטר כי יישאר בתפקידו עד לאחר הבחירות לנשיאות פיפ"א בפברואר. בשיחה עם אנשי הארגון, הוא טען כי לא עשה דבר בלתי חוקי. עורכי דינו של בלאטר הגנו על התשלומים לפלאטיני, וכינו אותם "פיצוי הולם" עבור עבודתו של הצרפתי כיועץ לפיפ"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully