וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריה שראפובה חזרה מפציעה ושוב נפצעה ונאלצה לפרוש

זו לא השנה של המדורגת שלישית בעולם: הרוסייה חזרה בטורניר ווהאן לאחר שלא שיחקה מאז ווימבלדון בשל פציעה ברגלה, נפצעה הפעם בפרק כף יד שמאל ונאלצה לפרוש ב-6:7 (1), 7:6 (4), 1:2 מול סטריצובה

מריה שראפובה טניסאית רוסייה. GettyImages
אין מזל. שראפובה/GettyImages

למריה שראפובה אין מזל השנה. הרוסייה חזרה היום (שני) לשחק ועשתה את זה בטורניר ווהאן שבסין, אחרי שלא שיחקה מאז חצי גמר ווימבלדון בשל פציעה. אלא שהקאמבק המצופה לא היה מה ששראפובה ומעריציה הרבים חיכו לו. המדורגת שלישית בעולם נאלצה שוב לפרוש במהלך המשחק וכשהיא ביתרון 6:7 (1), 7:6 (4), 1:2 מול ברבורה זחלובה סטריצובה הצ'כית, המדורגת 41 בעולם.

שראפובה סבלה במהלך המשחק מכאבים בפרק כף יד שמאל שלה וככל שהמשחק התארך ולאחר מכן גם נכנס למערכה שלישית, הכאבים גברו והיא התקשתה להכות בקהנד. לכן, היא נאלצה לפרוש ממש בתחילת המערכה השלישית ודווקא כשהיא ביתרון 1:2 בה. שראפובה נעדרה מאז ווימבלדון בשל פציעה ברגלה. אגב, שראפובה נכללת בסגל רוסיה להתמודדות בגמר גביע הפדרציה מול צ'כיה בפראג ב-14-15 בנובמבר.

מי שנאלצה להודיע כי גרמה כבר את העונה היא סאבין ליזיקי הגרמנייה. המדורגת 28 בעולם הודיעה שהיא סובלת מפציעה בברכה מאז התקופה שקדמה לאליפות ארצות הברית הפתוחה. "מאז שחזרתי לאחרונה לגרמניה עברתי טיפולים במטרה להיות מוכנה לטורנירים באסיה, אבל לרוע המזל הברך שלי לא מוכנה עדיין לכך שאחזור להתחרות השנה. אני מצפה בקוצר רוח לחזור למגרשים בשנה הבאה", נכתב בהודעה שפרסמה ליזיקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully