וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לעוד מטרה: הבלו ג'ייז רשמו ניצחון דרמטי על טמפה ביי

28.9.2015 / 1:33

ג'וש דונלדסון טורונטו בלו ג'ייז. GettyImages
אין איך לעצור את דונלדסון/GettyImages

אחרי 22 שנות המתנה, טורונטו עלתה אתמול לפלייאוף. הלילה (בין ראשון לשני), היא גם עשתה צעד בדרך לזכייה יוקרתית ב-AL מזרח. הבלו ג'ייז שיחקו לאחרונה בבית בעונה הסדירה וסיימו אותה עם המאזן הביתי הטוב בחטיבה, 28:53, אחרי שווקאוף הומראן של ג'וש דונלסון סידר להם 4:5 דרמטי על טמפה ביי. זה היה ההומראן ה-41 של דונלדסון המפלצתי והוא השלים קאמבק גדול אחרי פיגור 4:1. הקנדים נותרו ביתרון ארבעה משחקים על היאנקיז והם בדרך הבטוחה לזכייה בבית.

עוד הלילה:

* היאנקיז עשו את העבודה שלהם וניצחו 1:6 קל את הווייט סוקס. הם קרובים להבטיח את כרטיס הווילד קארד הראשון.

* על הכרטיס השני ממשיכה להתחולל מלחמה. יוסטון רשמה 2:4 קריטי מול טקסס, שנותרה ביתרון 2.5 משחקים במערב על האסטרוס. דאלאס קיוקל כיכב והבטיח שקבוצתו תישאר חצי משחק מעל האיינג'לס, שניצחו 2:3 את סיאטל ומשחק וחצי מעל מינסוטה, שרשמה 1:7 בדטרויט.

* ג'ייק ארייטה שיתק את פיטסבורג עם שבעה ותשעה וחבטת חובה בודדת בדרך לניצחון 21 העונה ב-0:4 של הקאבס.

* משחקים נוספים: המטס הביסו 1:8 בחוץ את סינסינטי, בוסטון שוב שיתקה את בולטימור וניצחה 0:2, מיאמי גר 5:9 על אריזונה, פילדלפיה חגגה עם 5:12 בוושינגטון (שם התפרסם סרטון של ברייס הארפר וג'ונתן פפלבון הולכים מכות בדאגאאוט), קנזס סיטי הכניעה את קליבלנד עם 0:3, מילווקי רשמה 4:8 בסנט לואיס, סן פרנסיסקו ניצחה בדרבי 4:5 באוקלנד, 5:12 לקולורדו על הדודג'רס (הומראן 41 לנולאן ארנאדו), 2:4 לאריזונה בסן דייגו.

שחקני יוסטון אסטרוס חוגגים. GettyImages
ניצחון קריטי ליוסטון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully