וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "מרוצה מאוד מההופעה שלנו"

מאמן באיירן מינכן היה מבסוט אחרי ה-0:3 על מיינץ בחוץ. רוברט לבנדובסקי כבש צמד: "מרוצה מאוד, ידעתי שיהיה לנו משחק קשה". שאלקה עם ניצחון חמישי ברציפות, ברייטנרייטר: "היה מהנה לצפות במשחק"

פפ גווארדיולה מאמן באיירן מינכן. AP
מרוצה בסך הכול. גווארדיולה/AP

באיירן מינכן רשמה הערב (שבת) את הניצחון השביעי שלה בשבעה משחקי ליגה עם 0:3 מרשים בחוץ מול מיינץ. רוברט לבנדובסקי, שכבש חמישייה מדהימה בתוך תשע דקות מול וולפסבורג ביום שלישי האחרון, הסתפק הפעם בשני שערים "בלבד" וקינגסלי קומאן הוסיף אחד. הבווארים הגדילו את הפער בפסגה לחמש נקודות, אבל בורוסיה דורטמונד תוכל לצמק אותו בחזרה לשתי נקודות אם תנצח את דרמשטאדט היום. באיירן השוותה את פתיחת העונה הטובה ביותר לעונה בבונדסליגה עם הניצחון השביעי שלה ברציפות.

רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן. רויטרס
"אחרי השער הראשון היה לנו קל יותר". לבנדובסקי/רויטרס

"היה כאן משחק די קשה", אמר פפ גווארדיולה לאחר המשחק, "מיינץ היא קבוצה פיזית ודינמית מאוד. שיחקנו טוב במשך 85 דקות, בחמש הדקות הראשונות אחרי פתיחת המחצית השנייה היה נראה כאילו עדיין לא חזרנו אל הדשא. אני מרוצה מאוד מההופעה שלנו כי אני יודע כמה קשה מיינץ וכמה קשה לנצח אותה. שלטנו במשחק, לא אפשרנו להם לייצר מצבים במתפרצות. היו לנו מספיק מצבים משל עצמנו כדי לנצח. השגנו שלוש נקודות ואנחנו מתחילים לחשוב כבר על המשחק הבא".

רוברט לבנדובסקי אמר: "אני מרוצה מאוד משני השערים שכבשתי. המחצית הראשונה לא הייתה קלה, מיינץ שיחקה טוב. אחרי השער הראשון היה לנו קל יותר". קפטן באיירן פיליפ לאהם הוסיף: "תמיד קשה לנצח בבונדסליגה, במיוחד בחוץ, ובמיוחד כשהיריבה שלך מתחילה טוב כל כך. במחצית השנייה ראינו שמיינץ מאבדת מהכוח שלנו. היו לנו יותר מרחבים פנויים ויש לנו את הכישרון לנצל את זה".

שאלקה רשמה את הניצחון החמישי שלה ברציפות עם 0:1 מול המבורג בחוץ. מאמן הרויאל בלוז אנדרה ברייטנרייטר אמר: "נחמד לראות שהשחקנים מתפתחים ומתקדמים, ועכשיו הם מעניקים מוטיבציה אחד לשני. היה מהנה לצפות במשחק הזה הערב. הקבוצה שלי רוצה לשחק כדורגל והיא הראתה את זה על הדשא. התחלנו טוב ושלטנו ב-45 הדקות הראשונות. רצינו לעשות את אותו הדבר במחצית השנייה, אבל HSV שיחקה טוב יותר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקני שאלקה חוגגים. GettyImages
שחקני שאלקה חוגגים/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully