וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איל ברקוביץ' הוא כדורגלן העבר שנחקר: "לא היה ולא נברא"

25.9.2015 / 8:37

כוכב העבר הודה כי הוא כדורגלן שנלקח לחקירה השבוע בחשד שתקף את פרודתו: "עלילת שווא על תאוות כסף ורדיפת בצע. זה הזוי מאוד, היא זו שהתנפלה עליי. עובדה שבמשטרה האמינו לי"

ברני ארדוב

בוידאו: ברקוביץ' מדבר במסע"ת של הפועל ראשון לציון

איל ברקוביץ' הוא כדורגלן העבר המפורסם שנחקר השבוע במשטרה בעקבות תלונה שהגישה נגדו רעייתו לשעבר. ביום שלישי בסמוך לחצות התלוננה פרודתו של הכדורגלן לשעבר בתחנת משטרת חיפה. לטענתה, הוא אחז בידה בחוזקה במהלך ויכוח ביניהם, ואף שבר מפתחות. ברקוביץ', שראה את כל מחול השדים סביבו, החליט להביא את גרסתו ולא להסתתר יותר מאחורי החשאיות הגדולה שהייתה סביבו. ברקוביץ' אמר לוואלה ספורט: "כל מה שנטען נגדי השבוע לא היה ולא נברא. זה הכול עלילת שווא על תאוות הכסף ורדיפת הבצע. בנוסף, מנסה פרודתי להפריד ביני ובין בת זוגי החדשה ובננו המשותף בטענה שאני אלים".

ברקוביץ' הוסיף: "פרודתי הגיעה לביתי בשעה 23:00 והיא זו שהתנפלה עליי. אני התגוננתי עד שהיא נרגעה ואז כשהיא נרגעה היא הלכה והתלוננה במשטרה שתקפתי אותה. זה הזוי מאוד, אבל עובדה שבמשטרה האמינו לי ושחררו אותי ללא תנאים מגבילים וללא ערבות וזאת באופן מיידי. יותר מזה אני לא רוצה להגיד מפאת הכבוד לאם ילדיי".

איל ברקוביץ', הפועל ראשון לציון. ברני ארדוב
מתגונן. ברקוביץ'/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully