וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל אשקלון הפסידה 3:2 למכבי הרצליה

גם שערים של דגו ושריקי לא הצילו את הקבוצה של נעים, שספגה הפסד ראשון העונה ואיבדה את האפשרות לעלות למקום הראשון. שער בדקה ה-90 סידר לאשדוד 1:2 מול תשעה שחקנים של בית"ר תל אביב רמלה

המחזור הרביעי בליגה הלאומית מתנהל בחלקו היום (שישי) כאשר ארבעה משחקים נוספים יתקיימו רק בצאת החג, ביום שני. הפועל אשקלון איבדה את ההזדמנות לעלות זמנית למקום הראשון לאחר שהפסידה 3:2 למכבי הרצליה, בעוד מ.ס. אשדוד נזקקה לשער של אור אינברום בדקה ה-90 כדי לנצח תשעה שחקנים של האחרונה בית"ר תל אביב רמלה. במשחק הראשון שנערך הצליחה מכבי יבנה לנצח 0:2 את הפועל נצרת עילית החלשה. הפועל ירושלים ועירוני רמת השרון נפרדו ב-1:1.

ברוך דגו שחקן הפועל אשקלון. ניב אהרונסון
הפסד מתסכל. ברוך דגו/ניב אהרונסון

מ.ס. אשדוד - בית"ר תל אביב רמלה 1:2

אייל לחמן הצליח לחבר שני ניצחונות ברציפות עם לא מעט מזל ו-1:2 דחוק מול בית"ר תל אביב רמלה. מ.ס. אשדוד, שפתחה את העונה בצורה די איטית, מתחילה להשתפר ושיפרה את מאזן הנקודות שלה ל-7 מ-12 אפשריות, גם אם עשתה זאת בצורה מאוד לא מרשימה מול תשעה שחקנים של האחרונה בליגה. מנגד, בית"ר תל אביב רמלה עדיין אחרונה ללא נקודות בכלל ועם יחס שערים אומלל של 12:4.

דווקא האורחת כבשה את השער הראשון כשיונתן כהן העלה אותה ליתרון כבר בדקה ה-36, אך דקה לאחר מכן ספג השוער סהר חסון כרטיס אדום והשאיר את התל אביבים בעשרה שחקנים ומול פנדל, אותו הבקיע מיכאל סירושטן איזן בדקה ה-44. בדקה ה-86 הורחק שחקן נוסף של בית"ר תל אביב רמלה, רוסלן ברסקי, ואור אינברום העניש בדקה ה-90 וסידר לאשדוד שלוש נקודות.

מכבי הרצליה - הפועל אשקלון 2:3

הקבוצה של יובל נעים ספגה הפסד ראשון לעונה הנוכחית ולא ניצלה את ההזדמנות שניתנה לה לתפוס באופן זמני את המקום הראשון. מכבי הרצליה, ששיפרה את מאזן הנקודות שלה לשש, רשמה ניצחון ראשון מאז המחזור הראשון.

אופיר עמרם כבש צמד למנצחת (9 ו-60), כשז'ורדן פושה (90) קובע את תוצאת המשחק. בין לבין כבשו ברוך דגו (54) ועידן שריקי (70) שערים שקבעו פעמיים שוויון זמני.

הפועל ירושלים - הפועל ניר רמת השרון 1:1

האדומים מהבירה מתקשים לברוח מהתחתית ויש להם כעת רק ארבע נקודות, אך לפחות הם יוכלו להתנחם בנקודה שנוספה למאזן ובשער הזכות השני שלהם. רמת השרון שיפרה את מאזן הנקודות שלה ל-5. גאטאן וארן (18) כבש להפועל ירושלים את שער היתרון, אך אוזור נמקה (32) איזן וקבע את תוצאת המשחק.

הפועל נצרת עילית - מכבי יבנה 2:0

גם הרכש מינדאוגאס קאלונאס לא הצליח לעזור לנצרת עילית להשיג נקודות ראשונות העונה. המארחת הייתה טובה יותר לאורך שלבים רבים, אבל מכבי יבנה יצאה מעילוט עם ניצחון שני ברציפות. הקפטן תומר בן חיים ניצל טעות של אלירן חודדה כדי לכבוש בדקה ה-71, ובתוספת הזמן מירוסלב אנטונוב בישל למחליף בר אהרוני שער בכורה ביבנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully