וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין: ז'אורז'יניו סובל מקרע חלקי וייעדר לפחות משני משחקים

24.9.2015 / 14:39

הברזילאי המצטיין לא יוכל לשחק נגד מכבי פתח תקוה ובית"ר ירושלים, ובקבוצה מקווים שיחזור אחרי פגרת הנבחרות באמצע אוקטובר. קאצ'ובה יחזור להרכב, הילאל מוסא מרשים באימונים

one

קשרה הברזילאי של בני סכנין, ז'אורז'יניו, סובל מקרע קטן בשריר הירך האחורי וצפוי להיעדר לפחות עד אחרי פגרת הנבחרות באמצע אוקטובר. המשמעות היא שהשחקן יחמיץ את המשחק הקרוב נגד מכבי פתח תקוה ואת המשחק הבא מול בית"ר ירושלים. בקבוצה קיבלו את החדשות באכזבה, בעיקר לאור העובדה שז'אורז'יניו היה אחד מהשחקנים הבולטים בארבעת המחזורים הראשונים, בהם כבש שלושה שערים ובישל אחד נוסף.

מי שצפוי לחזור להרכב על חשבונו של ז'אורז'יניו הוא ברזילאי אחר , דיוגו קאצ'ובה שחוזר מפציעה בגיד אכילס. איאהב שאמי לא חש בטוב והוא בספק למשחק ביום שבת. אם הוא לא יוכל לשחק, מי שיחליף אותו בעמדת המגן השמאלי יהיה איגור יובאנוביץ' או חאמד גנאים שיוסט לאחור. ספואן זועבי ואלדר חסנוביץ' שבעצמו חוזר מפציעה, מועמדים לפתוח בחוליית הקישור.

בינתיים בקבוצה מחכים להחלטה סופית של המאמן אלי כהן האם להחתים את הילאל מוסא שמרשים באימונים, או לנסות לצרף את פאביניו אלבס הברזילאי. מהלך כזה יגרור את הקפאתו של יובאנוביץ', או שחרור שלו אם ההנהלה תגיע איתו להסדר פיצויים. מוסא מרשים מאוד באימונים אליהם הצטרף לאחרונה, אך בצוות המקצועי עדיין לא החליטו. אם תהיה אפשרות כזו מבחינה כלכלית, סכנין תנסה לצרף את שניהם.

ז'אורז'יניו שחקן בני סכנין. ברני ארדוב
הבריק בארבעת המחזורים עד כה. ז'אורז'יניו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully