וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצרים: זמאלק ניצחה את אל-אהלי 0:2 וזכתה בגביע

אחרי שחגגה אליפות, זמאלק גברהעל היריבה השנואה אל-אהלי בגמר הגביע והשלימה זכייה בדאבל לראשונה מאז 2002. צמד לבאסם מורסי, שניצל שתי טעויות קשות בהגנת היריבה

שחקן זמאלק, באסם מורסי. רויטרס
צמד ראשון מול אל-אהלי מאז 2002/03. באסם מורסי חוגג/רויטרס

איזו שנה עוברת על זמאלק. הקבוצה המצרית מעיר הבירה קהיר, שזכתה באליפות לראשונה מזה 11 שנה, גברה הערב (שני) 0:2 על היריבה הגדולה אל-אהלי בגמר הגביע, וזכתה בדאבל לראשונה מאז 2002.

כבר אחרי 11 דקות עלתה זמאלק ליתרון, כשבאסם מורסי, שכבש העונה 18 שערי ליגה עבור קבוצתו, ניצל טעות קשה בהגנה כדי לכבוש שער נאה. מורסי קיבל את הכדור לאחר טעות של אחד הבלמים שכשל בהרחקה, הטעה שחקן הגנה אחר וברגל שמאל שלח בעיטה חזקה לרשת.

בדקה ה-34 הוסיפה זמאלק את השני שלה, שגם כן הגיע אחרי טעות בהגנה, כשגם הפעם מורסי היה במקום הנכון כדי לנצל את הטעות. החלוץ זיהה החזרת כדור עלובה של אחד משחקני היריבה, דהר לכיוון הרחבה, הקדים את הבלם ואת השוער והקפיץ בחכמה לרשת. מורסי אגב, הפך לשחק הראשון של קבוצתו שכובש צמד מול אל-אהלי מאז עונת 2002/03.

אווירה רותחת, מצבים מסוכנים כולל קורה והרבה עצבים ליוו את הדקות שנותרו, אך אל-אהלי לא הצליחה לחזור למשחק, שנגמר בניצחון של זמאלק, שסיימה את העונה כדאבליסטית המצרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully