וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוראלס גבוה: שלושה הומראנים לקנדריס מוראלס מקנזס סיטי

21.9.2015 / 7:30

הרויאלס הורידו את מספר הקסם שלהם לשלושה משחקים עם 3:10 בחוץ מול דטרויט, מוראלס שבר שיא מועדון כאשר השיג 15 בסיסים במשחק אחד. היאנקיז צימקו את הפער מטורונטו ל-2.5 משחקים

קנדריס מוראלס קנזס סיטי רויאלס. Duane Burleson, AP
משחק חייו. מוראלס/AP, Duane Burleson

כבר תקופה ארוכה שבקנזס סיטי מחכים להשלים את המטרה שלהם, לזכות ב-AL מרכז לראשונה מזה 30 שנה ולהבטיח מקום בפלייאוף. הלילה (בין ראשון לשני), מספר הקסם של הרויאלס ירד לשלושה משחקים בלבד לאחר שהם ניצחו 3:10 בדטרויט. הניצחון הזה הגיע הודות לערב מהסרטים של קנדריס מוראלס, שחבט לשלושה הומראנים, הוסיף טריפל ורשם בסך הכול שיא מועדון של 15 בסיסים במשחק אחד. נפלא.

עוד הלילה:

* ב-AL מזרח, היאנקיז טחנו את המטס עם 2:11 בחוץ מאחורי סי סי סבאת'יה. הפער של הפסים מטורונטו הצטמק לשניים וחצי משחקים בלבד ואולי יש להם עוד תקווה, אחרי שהבלו ג'ייז ספגו ריצה באינינג השמיני והפסידו בבית 4:3 לבוסטון.

* ב-AL מערב, יוסטון ניצחה 1:5 את אוקלנד בעזרת צמד של קולבי ראסמוס. במקביל, פליקס הרננדז עלה ל-18 ניצחונות העונה עם 2:9 על טקסס, שרשמה רק ארבע חבטות. הפער ירד למשחק וחצי לטובת הריינג'רס.

* הניצחון של יוסטון גם הציב אותה ביתרון שניים וחצי משחקים בווילד קארד על פני הדולקות לוס אנג'לס איינג'לס ומינסוטה, אחרי שהטווינס ניצחו 1:8 את הקבוצה מעיר המלאכים בקרב ישיר.

* משחקים נוספים: אטלנטה ניצחה 1:2 באינינג התשיעי את פילדלפיה, וושינגטון הביסה 3:13 את מיאמי, קליבלנד גברה 3:6 על הווייט סוקס, מילווקי ניצחה 4:8 את סינסינטי, טמפה ביי ניצחה בווקאוף 6:7 את בולטימור, סנט לואיס רשמה 3:4 על הקאבס וקרובה לסגור עניין, סן פרנסיסקו עברה את אריזונה עם 1:5, פיטסבורג יצאה מ-LA עם 3:4 על הדודג'רס וסן דייגו חגגה עם 4:10 בקולורדו.

פליקס הרננדז סיאטל מארינרס. LM Otero, AP
עצר את טקסס. הרננדז/AP, LM Otero

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully