וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מארסיי וליון נפרדו ב-1:1 סוער, המשחק הופסק ל-20 דקות וחודש

מתיו ולבואנה, שחזר לסטאד ולודרום כשחקן ליון, ספג חפצים מאוהדי מארסיי ופספס הזדמנות לכבוש שער ניצחון (90). לקאזט כבש בפנדל (20), רקיק השווה (68) אחרי ההפסקה, אלסנדריני הורחק (44)

מתיו ולבואנה שחקן ליון לפני בנג'מין מנדי שחקן מארסיי. רויטרס
סימנו אותו. מתיו ולבואנה במדי ליון מול מארסיי/רויטרס

המחזור השישי בליגה הצרפתית הגיע לשיאו (המכוער) הערב (ראשון) בסטאד ולודרום, כאשר אוהדי מארסיי ניסו לפגוע במתיו ולבואנה, שחקנם לשעבר שחתם הקיץ בליון, וגרמו לעצירת המשחק במהלך המחצית השנייה במצב של 1:0 לליון. למרות שנותרה בעשרה שחקנים, הקבוצה של מיצ'ל הצליחה להשוות אחרי ההפסקה ב-1:1 הסוער. עוד קודם לכן, מונאקו הפסידה בביתה 3:2 ללוריין וסנט אטיין נצמדה למקום השני עם 0:2 על נאנט. בורדו וטולוז נפרדו ב-1:1.

הבובה של אוהדי מארסיי: "ולבואנה התלוי"

מארסיי - ליון 1:1

מתיו ולבואנה חזר לסטאד ולודרום, וזה כמובן לא עבר בשקט. אוהדי מארסיי לא זכרו חסד נעורים לשחקנם לשעבר, הציגו בובה תלויה בדמותו ולא הפסיקו לקלל אותו. גם השחקנים סימנו אותו: קארים רקיק פגע בו בצורה גסה ונחלץ עם צהוב, בעוד רומן אלסנדריני כבר נענש באדום בדקה ה-44 אחרי עוד פגיעה מכוערת בקשר נמוך הקומה. בדקה ה-57 זה כבר עבר כל גבול, כשבקבוקי בירה וחפצים אחרים נזרקו לעבר ולבואנה בעודו מנסה להרים כדור קרן. החפצים הושלכו גם לעבר השופט ויתר שחקני ליון, עד שהוחלט על הפסקת המשחק. לפני כן, אלכסנדר לקאזט קטע את הבצורת שלו עם פנדל מדויק בדקה ה-23 וחגג שער בכורה העונה, אחרי שהחמיץ פנדל בדקות הסיום של ה-1:1 מול גנט בליגת האלופות.

המשחק חודש לבסוף אחרי כ-20 דקות, כשלאוהדים הובהר כי כל חפץ נוסף שייזרק לעבר המגרש יגרום לפיצוץ המשחק. שחקני מארסיי, למרות הנחיתות המספרית, חיפשו את השוויון וגם מצאו אותו בדקה ה-70, כשדווקא הבלם רקיק, שהיה צריך לקבל אדום במחצית הראשונה, נגח לרשת וחגג שער בכורה בצרפת. שלוש דקות לאחר מכן נפסל שער שני של ליון, לאחר שקלודיו בובו נתפס בנבדל קטן. בדקה ה-90 קיבל ולבואנה הזדמנות לסגור חשבון עם אוהדי מארסיי כשקיבל כדור בתוך הרחבה ובעט מהאוויר כדור שפספס ממש בסנטימטרים את הקורה של מנדאנדה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אלכסנדר לקאזט שחקן ליון (מימין) חוגג עם כריסטוף ז'אלה. רויטרס
קטע את הבצורת. אלכסנדר לקאזט חוגג עם כריסטוף ז'אלה/רויטרס

מונאקו - לוריין 3:2

כמו בעונה שעברה, גם הפעם לוריין הצליחה להפתיע את מונאקו בסטאד לואי השני. אז זה קרה במחזור הראשון עם 1:2, הפעם היה 2:3. דידייה אנדונג הימם כבר בדקה ה-12 עם טיל אדיר מ-28 מטרים לחיבורים של דניאל סובאשיץ', ושש דקות לאחר מכן בנג'מין ז'אנו נעץ את השני בתום מהלך קבוצתי נאה. אלמאמי טורה צימק בנגיחה (21) ותומא למאר השווה בבעיטה חופשית (47), אבל בנג'מין מוקאנג'ו החזיר את היתרון ללוריין בדקה ה-59 אחרי בישול יפהפה של יאן ז'ופר, במהלך שגם הכריע את המשחק.

בנג'מין ז'אנו שחקן לוריין חוגג מול דניאל סובאשיץ' שוער מונאקו. רויטרס
הוריד את סובאשיץ' על ארבע. בנז'מין ז'אנו חוגג/רויטרס

סנט אטיין - נאנט 0:2

הירוקים נצמדו לראן במקום השני ומרוחקים רק נקודה מפריס סן ז'רמן. ג'ונתן במבה בן ה-19 קיבל הזדמנות בהרכב ובדקה ה-26 החזיר עם סלאלום מרהיב שהסתיים בשער בכורה שהפך אותו למבקיע הכי צעיר של סנט אטיין מאז קורט זומה (2013). רוברט בריץ' הסלובני, חלוץ הרכש מראפיד וינה שכבש נגד רוזנבורג בליגה האירופית, עשה את הספתח גם בליגה הצרפתים עם סיבוב יפה על קופי ג'יג'י ושער בדקה ה-47.

בורדו - טולוז 1:1

אחרי שבוע שכלל 2:2 מחמיא בפארק דה פראנס מול האלופה פריס סן ז'רמן ו-1:1 ביתי נגד ליברפול בליגה האירופית, בורדו חילצה עוד תיקו גם בדרבי של נהר הגארון. טולוז איבדה את שחקני ההגנה ז'אן ארמל קאנה ביאיק והברזילאי סומליה בגלל פציעות כבר במחצית הראשונה, אבל אדריאן רגאטאן סובב באומנות בימין בדקה ה-23 והעלה אותה ליתרון. אוסקר טרחו הורחק בדקה ה-77, ובורדו ניצלה זאת כדי לאזן בדקה ה-89 עם שער של אנזו קריבלי הצעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully