וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי נתניה חוששים שזגורי סובל מפציעה חמורה: "לא נראה טוב"

הקשר נפצע ב-1:1 נגד קרית שמונה ועבר בדיקה ראשונית: "ההרגשה שלי לא טובה, אולי זה קרע חלקי ברצועה הצדית". דורה: "איבדנו שתי נקודות". חסארמה: "בהתאם לנסיבות, התיקו לא רע"

one

מכבי נתניה ועירוני קרית שמונה נפרדו הערב (שבת) ב-1:1 במשחק במסגרת המחזור הרביעי בליגת העל. שתי הקבוצות לא יכולות להיות מרוצות לחלוטין מהנקודה, בטח לא מכבי נתניה שעדיין לא ניצחה העונה וששיחקה מול 10 שחקנים במשך למעלה ממחצית.

במכבי נתניה חוששים מפציעה קשה של ישראל זגורי, שנטש את המשחק אחרי שנפצע בברכו. זגורי הגיע כשעה לאחר המשחק לבדיקה אצל דוקטור גיא מורג, שהתקשה להעריך את חומרת הפציעה אבל הבהיר כי הוא מעריך שלא מדובר בקרע של הרצועה הצולבת בברך אלא בפגיעה של הרצועה הצדית.

"אני מקווה שזו רק מתיחה", אמר זגורי בתום הבדיקה הידנית של מורג. "כרגע המקום לא נפוח וזה נותן לי תקווה, אבל ההרגשה שלי לא טובה. אני לא יכול ללכת וזה לא נראה טוב. דוקטור מורג אומר שאולי זה קרע חלקי ברצועה הצדית". מחר יעבור זגורי בדיקת MRI שתיתן לו ולנתניה אבחנה מדוייקת.

ישראל זגורי מכבי נתניה. מגד גוזני
"מקווה שזו רק מתיחה". זגורי/מגד גוזני

מאמן נתניה, שלומי דורה, אמר בסיום המשחק: "הגול הראשון בא לנו משום מקום. לשמחתי ידענו להתעשת ולחזור למשחק ושלטנו בקצב. לדעתי גם נפסל לנו שער חוקי של גאל מרגוליס, שיכול היה לשנות לגמרי את המשחק כי לרדת למחצית עם יתרון של שער ויתרון מספרי זה כבר שונה לגמרי. במחצית השנייה קרית שמונה הסתגרה ונעלה טוב את האמצע, ולמרות שהגענו לכמה מצבים טובים לא השכלנו להבקיע. ברור שאנחנו לא מרוצים ממספר הנקודות שלנו וגם היום יותר איבדנו שתי נקודות מאשר לקחנו נקודה".

מאמן קרית שמונה, סלאח חסארמה: "אחרי האדום והשער שקיבלנו מפנדל, זה טבעי שהשחקנים ילכו אחורה מתוך אחריות לא לאבד את הנקודה. כשמסתכלים על המצב שנקלענו אליו תיקו זה לא רע. ברור שבכל משחק אני רוצה לנצח ורוצה לתקוף ולא להתגונן, אבל לא הכול עובד לפי התכניות והיום נקלענו למצב כזה. אנחנו לא לוקחים קשה את זה שלא ניצחנו ואנחנו כבר עם הפנים קדימה למשחק הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully