וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: תומר חמד החמיץ פנדל, מרואן קבהא כבש שער עצמי

חלוץ ברייטון החטיא פנדל לראשונה בקריירה האירופית שלו, ב-0:0 נגד וולבס. צפו בקשר מאריבור מנסה להחזיר כדור לשוער (86) שעלה בהפסד 2:1 לזאברץ'. תבוסה לגיא לוזון, בישול למוחמד גדיר

ספק 500

בוידאו: השער העצמי של קבהא (העבירו ל-2:20 מתחילת הסרטון)

תומר חמד החמיץ הערב (שבת) פנדל ראשון בקריירה האירופית שלו, כשהבעיטה שלו במדי ברייטון בדקה ה-22 נהדפה על ידי שוער וולבס, דמיאן מרטינס, ששמר על 0:0 באצטדיון מוליניו ומנע ממוליכת ליגת המשנה ניצחון נוסף.

חמד, שכבש חמישה שערים עד כה בברייטון, כולל פנדל בתוספת הזמן שסידר ניצחון על פולהאם, רשם החטאה ראשונה אחרי 11 פנדלים מוצלחים (חמישה במאיורקה, שניים באלמריה, שלושה בנבחרת ישראל ואחד כאמור בברייטון). בדקה ה-33 הוא תיקן עם הצלה מקו השער, אך הוחלף בהפסקה. בירם כיאל השלים 90 דקות, כשברייטון עדיין בלתי מנוצחת ועם שלוש נקודות יתרון בפסגה.

* גיא לוזון ספג תבוסה כואבת עם צ'רלטון, 3:0 בחוץ מול בלקבורן. צ'רלטון צברה רק נקודה אחת בארבעת המחזורים האחרונים, השכיחה את פתיחת העונה הטובה והיא עם תשע נקודות אחרי שבעה משחקים.

* מרואן קבהא כבש שער עצמי אומלל בדקה ה-86, שעלה למאריבור בהפסד 2:1 לזאברץ'. קבהא וסינטאיהו סלליך (58 דקות) פתחו יחד בהרכב, דמיאן בוהאר השווה עבור מאריבור, אך ארבע דקות לסיום ניסה קשר מכבי פתח תקוה לשעבר למסור לשוער יסמין הנדנוביץ', שנתן לכדור לחמוק ממנו בדרך אל הרשת. הפסד כואב למאריבור, שנמצאת במקום הרביעי עם 15 נקודות (אחרי 10 מחזורים) ומפגרת ב-10 נקודות אחרי המוליכה לובליאנה.

* מוחמד גדיר בישל את שער השוויון של לוקרן במשחק הביתי נגד מוסקרון. החלוץ הישראלי הכין לאיינדה פאטוסי בדקה השמינית, אבל קבוצתו נחלה הפסד ביתי של 2:1. אופיר מרציאנו לא נכלל בסגל של מוסקרון.

* רועי קהת פתח בפעם השנייה העונה בהרכב אוסטריה וינה, אבל קבוצתו הפסידה 2:0 בחוץ לשטורם גראץ. קהת השלים 90 דקות.

(עדכון ראשון: 17:45)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
תומר חמד שחקן ברייטון. GettyImages
הרצף נקטע. תומר חמד/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully