וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאקה: "בריאל פיתחתי עור עבה. מדהים ששורקים שם בוז גם לרונאלדו"

הווירטואוז הברזילאי סיפר על התקופה במדריד: "התקשורת והקהל שמים אותך תחת לחץ עצום" והחמיא למסי ורונאלדו: "אפשר לומר שאני השחקן האחרון שזכה בכדור הזהב ונולד על כדור הארץ"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

בגיל 33, נהנה קאקה בימים אלה מתקופתו ב-MLS, שם הוא מוביל את הקבוצה החדשה בליגה, אורלנדו סיטי. הווירטואוז הברזילאי לא נכלל לצערו בסגל של נבחרתו לקראת צמד משחקיה בפתיחת מוקדמות מונדיאל 2018 בחודש הבא, מול צ'ילה ומול ונצואלה.

קאקה עבר לא מעט לאורך הקריירה, כולל תקופת זוהר במילאן, מעבר סנסציוני לריאל מדריד במקביל לכריסטיאנו רונאלדו וקרים בנזמה, ימים לא טובים בברנבאו וחזרה למילאן, לפני שנחת בסאו פאולו ובאורלנדו. בראיון ל"מארקה", הוא דיבר על מספר נושאים מסקרנים.

"רונאלדיניו, כריסטיאנו, מסי ואני היחידים שזכו בכדור הזהב בעבר ועדיין פעילים כשחקנים. זה ממלא אותי בגאווה להיות לצד שחקנים נהדרים כל כך ולהיות האחרון שזכה בכדור הזהב לפני מסי ורונאלדו. אפשר לומר שאני הזוכה האחרון בתואר הזה שנולד על כדור הארץ".

קאקה שחקן אורלנדו. GettyImages
לא כועס על מוריניו. קאקה/GettyImages

על התקופה שלו בריאל מדריד אמר קאקה: "התקשורת שם שמה אותך תחת לחץ עצום וכך גם האוהדים. הם שורקים בוז לשחקנים שלהם, לפעמים אפילו לרונאלדו. הוא משחק כל כך טוב, עושה שם היסטוריה וזה מדהים ששורקים לו בוז. הם גם שרקו לאיקר קסיאס, זידאן ורונאלדו הברזילאי בעבר. זה חלק מהתרבות של המועדון וקשה מאוד לשנות את זה. בריאל מדריד פיתחתי עור עבה יותר".

על יחסיו עם ז'וזה מוריניו הוא אמר: "תמיד נהגתי במקצוענות וכיבדתי את ההחלטות שהוא לקח. היחסים שלי איתו לא היו רעים. היו דברים מסוימים בהם לא הסכמתי איתו, אבל לא הייתה לי ברירה אלא להמשיך לעבוד קשה וזה מה שעשיתי. שמחתי לשמוע מה הוא אמר עליי כאשר שנינו עזבנו את המועדון. הוא אמר שהייתי מקצוען ברמה הגבוהה ביותר".

  • עוד באותו נושא:
  • קאקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully