וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבצע בסאבווי: המטס פתחו את הסדרה מול היאנקיז עם ניצחון

19.9.2015 / 8:56

הסאבווי סירייס המרתק יצא לדרך עם 1:5 למטס, שנהנו משלושה הומראנים וגברו על מסהירו טנאקה. טורונטו, שרשמה 1:6 ביתי מול בוסטון, הגדילה את הפער ב-AL מזרח לארבעה וחצי משחקים

שחקני ניו יורק מטס חוגגים. AP
שמח בצד הזה של ניו יורק. המטס חוגגים/AP

מעולם, כן, מעולם, לא נפגשו ניו יורק מטס וניו יורק יאנקיז למשחק בסדרת הסאבווי סירייס כאשר שתיהן נמצאות עם 15 משחקים מעל מאזן חצוי. עד הלילה (בין שישי לשבת), כאשר המטס, שדוהרים לאליפות ה-NL מזרח, גברו 1:5 על היאנקיז והורידו אותם מתחת לאותם 15 משחקים, למאזן 66:80 ומשמעותי מכך, לפיגור ארבעה וחצי משחקים מול טורונטו. המטס נעזרו בשלושה הומראנים וגברו על מסיהרו טנאקה.

עוד הלילה:

* טורונטו, עם מרקוס סטרומן המתאושש מפציעה, עשתה את שלה וניצחה 1:6 את בוסטון כדי להגדיל את הפער.

* ב-AL מערב, שתי המוליכות הפסידו. טקסס נעצרה קצת אחרי הריצה שלה עם 3:1 ביתי מול סיאטל, אבל למזלה, היא שמרה על יתרון שניים וחצי משחקים על פני יוסטון, שממשיכה לפשל והפסידה 4:3 בבית לאוקלנד.

* המשחק בין שתי הדולקות אחרי יוסטון בקרב על הווילד קארד, מינסוטה (משחק מאחור) והאיינג'לס (שני משחקים), נדחה ומי שהתקרבה היא קליבלנד, שעם 1:12 מוחץ על הווייט סוקס, צימקה את הפער לשלושה משחקים בלבד.

* משחקים נוספים: הקאבס גברו 3:8 על סנט לואיס, דטרויט ניצחה 4:5 את קנזס סיטי ב-12 אינינגים, וושינגטון רשמה 4:5 על מיאמי בעשרה, טמפה ביי ניצחה 6:8 את בולטימור, אטלנטה השיגה 1:2 על פילדלפיה, סינסינטי ניצחה 3:5 במילווקי, קולורדו גברה 4:7 על סן דייגו, הדודג'רס השאירו מאחור את פיטסבורג עם 2:6 ואריזונה חגגה עם 0:2 בסן פרנסיסקו.

מייק פיירס יוסטון אסטרוס. AP
יוסטון מתפרקת. מייק פיירס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully