וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע דייויס: בריטניה וארגנטינה ניצחו בזוגות ומובילות 1:2 בחצי הגמר

האחים מארי ניצחו את גרות' ויואיט בחמש מערכות והשיגו יתרון בריטי לקראת יום המשחקים האחרון, ברלוק ומאייר גברו על במלאן ודארסי בארבע מערכות. שוייץ הפסידה להולנד ולא הבטיחה הישארות בבית העליון

שחקני נבחרת בריטניה אנדי מארי וג'יימי מארי. GettyImages
בשיניים. האחים מארי/GettyImages

חצי גמר גביע דייויס נמשך היום (שבת), ויימשך עד יום ההכרעה מחר. בריטניה מארחת בארנת האמירויות בגלזגו את אוסטרליה, בעוד בלגיה מנסה לרשום הישג פנטסטי ולהמשיך לגמר על חשבון ארגנטינה.

בשנה בה לא זכה באף תואר גרנד סלאם, חולם אנדי מארי על זכייה בתואר אחר, גביע דייויס. אתמול הוא ניצח 3:6, 0:6, 3:6 את תנאסי קוקינאקיס, אך האוסטרלים איזנו ל-1:1 כשברנרד טומיץ' ניצח את המדורג 300 בעולם דן אוונס, 3:6, 6:7, 7:6, 4:6. היום הוא ניצח עם אחיו את סמואל גרות' ואת לייטון יואיט הוותיק, 6:4, 3:6, 4:6, 7:6 (6), 4:6.

במאזן הראש בראש מובילים האוסטרלים 4:8 על הבריטים. בריטניה זכתה בתואר תשע פעמים בעבר, אבל הפעם האחרונה שבה עשתה את זה הייתה לפני קרוב ל-80 שנה ב-1936. האוסטרלים זכו בגביע דייויס לא פחות מאשר 28 פעמים ורוצים לשחזר את ההגמוניה מפעם.

ההפתעה הגדולה ביותר של הטורניר עד כה היא נבחרת בלגיה, שרשמה הישג ענק כשהגיעה עד לארבע הגדולות בעולם לראשונה מאז 1999. אחרי ניצחונות של דויד גופן הבלגי על פדריקו דלבוניס, ושל לאונרדו מאייר הארגנטינאי על סטיב דארסי, השיגה ארגנטינה מקדמה לקראת יום המשחקים האחרון כשמאייר וקרלוס ברלוק ניצחו את דארסי ורובן במלאן 2:6, 6:7 (2), 7:5, 6:7 (5).

בקרבות ההישרדות בבית העליון, חמקה הולנד מסוויפ שוויצרי, כשניצחה 7:6 (7), 4:6, 4:6, 6:4, 6:1. תימו דה בקר ומאתווה מידלקופ גברו על רוג'ר פדרר ומרקו צ'ודינלי, המדורג 352 בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully