וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: צ'אבי עם שער ובישול בקטאר, רונאלדו ישחק בסרט של סקורסזה

במשחקו השני בלבד בקטאר, כוכב ברצלונה לשעבר כבר פורע שטרות. אחרי ששבר אינספור שיאים, כוכב ריאל מדריד יגשים את חלומם של רבים, כשישחק בסרטו של אחד הבמאים הגדולים בכל הזמנים. וגם: שחקן הכדוריד הענק, הדיאטנית שמשגעת את פורטוגל

צילום מסך

22:05: צ'אבי מככב בקטאר

אחרי שסיים קריירה מופלאה בברצלונה, צ'אבי עבר הקיץ לליגה הקטארית וכבר פורע שטרות. במשחקו השני בלבד בקבוצת אל סעאד, הקשר הנפלא התכבד בשער בכורה ובישול בכורה ב-2:2 מול אל וואקרה. בברצלונה מתגעגעים? צפו בעצמכם.

17:45: כוכבי פ.צ. קופנהאגן ב"אתגר פלורנצי"

בקבוצה הדנית התלהבו, כמו בכל העולם, מהשער המדהים של כוכב רומא מול ברצלונה בליגת האלופות והציבו את קספר קוסק ופטר אנקרסן למבחן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

16:19: הדיאטנית שמשגעת את פורטוגל

רוסאנה טוראלס הברזילאית הגיעה ב-2011 לבואבישטה הפורטוגלית ובמהרה הפכה לאחת הדמויות האהובות במועדון. הסיבה: המראה החיצוני של הדיאטנית החדשה, שהפכה לא רק לכוכבת גדולה בקרב האוהדים המקומיים, אלא לאושייה גדולה בפורטוגל. חשבון האינסטגרם הפך במהרה למצרך מפוגש, ובמהלך השנים האחרונות צברה לעצמה לא מעט עוקבים.

16:04: שחקן הכדוריד הכי גבוה שראיתם

פאתחי חמאד, ששיחק בעבר כדורסל מקצועני במצרים, הפך לכוכב רשת לאחר שהצטרף לנבחרת הכדוריד של מדינתו. הסיבה: הגובה של חאמד הוא 2.25 מטרים. השבוע הוא ערך את הבכורה שלו במדי הפרעונים במשחק מול קונגו במסגרת משחקי אפריקה בכדוריד.

15:12: מרטין פאלרמו הגיע לבקר באימון ריאל מדריד

10:06: הילד האבוד של יאיא טורה

סקנדל חדש באנגליה. ה-"סאן" הבריטי מפרסם שקשר מנצ'סטר סיטי, יאיא טורה, הסתבך עם צעירה שהכיר לפני מספר שנים, הטוענת כי טורה הוא אביו של בנה בן השנתיים. בנוסף הודתה בפני היומון כי טורה סירב לשלם לה מזונות, לאחר שסירבה לשלוח לו תמונות עירום שלה.

יאיא טורה שחקן מנצ'סטר סיטי. AP
סקנדל חדש. יאיא טורה/AP

09:11: כריסטיאנו רונאלדו ישחק בסרט של מרטין סקורסזה

כריסטיאנו רונאלדו הצליח להשיג דברים שרבים רק חולמים עליהם - תארים, שערים, בובות שעווה במוזיאונים שונים בעולם ועוד. ומה היעד הבא? כוכב ריאל מדריד ישחק בסרט של אחד הבמאים הגדולים בכל הזמנים, מרטין סקורסזה. על פי דיווח מארקה, CR7 צפוי לקבל תפקיד בסרט שנקרא המניפולטור, והצילומים ייצאו לדרך בחודשים הקרובים.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. AP
לא רק על המסך הקטן. כריסטיאנו רונאלדו/AP

08:45: החגיגה של דויד לימברסקי

דויד לימברסקי הצ'כי היה אחד הגורמים העיקריים לכך שקבוצתו ויקטוריה פלזן הודחה מול מכבי תל אביב במוקדמות ליגת האלופות. בתחילת ספטמבר ביצע לימברסקי תאונה עם רכב הבנטלי שלו כשנהג בגילופין. למזלו, הוא נמנע מעונש מאסר וייאלץ לבצע עבודות שירות בתקופה הקרובה. במשחק האחרון של קבוצתו הוא כבש צמד, ובחר לחגוג בדרך שנויה במחלוקת.

08:30: ג'ראלד גרין ישאיר אתכם עם פה פעור

ג'ראלד גרין לא מפסיק להפתיע. הסווינגמן האתלטי הדהים את עוקביו באינסטגרם כשהעלה לחשבון שלו ביצוע מרשים במיוחד, ובו הוא נראה קופץ כל כך גבוה, שראשו כמעט ונוגע בטבעת.

08:24: כוכב הקריקט שבנה מועדון חשפנות בחדר השינה שלו

כוכב הקריקט הג'מייקני, כריס גייל, החליט לבצע שינוי בביתו, והפך את חדר השינה שלו למועדון חשפנות. בערך. הוא דאג כמובן לשתף את מעריציו בעיצוב החדש, וזכה על כך ללא מעט תגובות.

08:10: התגובה המרשימה של שחקן הפוטבול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully