וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיתוני אנגליה: "מכבי תל אביב נרפית, בן חיים הזכיר למה הוא נמכר"

התקשורת האנגלית לא התרשמה מביצועי מכבי תל אביב בצ'לסי: "היא נראתה מבוהלת, אי אפשר ללמוד כלום מהניצחון הזה". מוריניו: "אני מנג'ר פנטסטי כשאני מנצח וגם כשאני לא מנצח"

AP

צ'לסי בהחלט יכולה להיות מרוצה מהערב הזה ונראה שזה בדיוק מה שהיא הייתה צריכה אחרי פתיחת העונה האומללה שלה. הבלוז חגגו 0:4 על מכבי תל אביב ופתחו ברגל ימין את הדרך בליגת האלופות, כשוויליאן (15), אוסקר (45, פנדל), דייגו קוסטה (58) וססק פברגאס (78) סיפקו הופעה נהדרת בסטמפורד ברידג'. כעת הראש של הבלוז הוא בדרבי בשבת נגד ארסנל, אבל נראה שלפחות השחקנים של ז'וזה מוריניו לא ממש שכחו איך מנצחים.

צ'לסי הביסה 0:4 את מכבי תל אביב

יוקאנוביץ': "מצפה ליותר במשחק הבא", זהבי: "נתנו יותר מדי כבוד"

ציוני מכבי תל אביב: מיטרוביץ' 3, ראיקוביץ' 4, אלברמן 6, וזהבי?

חואן פאבלו עדיין מחפש הסברים: חמי אוזן מסכם את התבוסה בלונדון

שמרה על המסורת: מספרי הערב העצוב שעבר על מכבי תל אביב

ז'וזה מוריניו מאמן צ'לסי. GettyImages
מרוצה. מוריניו/GettyImages

"אני יכול לחייך הערב כי כבר שכחתי איך זה לנצח. לא היה לחץ, אנחנו פשוט שמחים מזה שניצחנו. כמו שלא הייתי בגיהנום עם התוצאות הרעות, אני לא בגן עדן מכך שניצחנו משחק", סיכם ז'וזה מוריניו. "רצינו לפתוח עם ניצחון, זה חשוב מאוד מבחינתנו. אנחנו רוצים להעפיל לשלב הבא. שיחקנו טוב, וזה גם משהו שחשוב. זה לא הניצחון הכי חשוב. החמצנו פנדל, ואני מכיר הרבה קבוצות שמאבדות ביטחון. אני שמח שזה לא קרה לנו". על טל בן חיים שגרם לפנדל אמר מוריניו: "מה אפשר לעשות? הוא עשה פנדל כי התקפנו בצורה טובה".

לגבי היריבות עם מכבי תל אביב הוסיף המאמן: "לפני המשחק לא יכולתי להגיד שמכבי תל אביב קבוצה נוחה להיפגש איתה. אחרי המשחק אני יכול להגיד שאני חושב שהגיע לנו לנצח. נגיע לישראל ונצטרך להשלים את המשימה ולהשיג נקודות כדי להעפיל לשלב הבא. אנחנו יודעים שיחכה לנו משחק קשה נוסף".

מוריניו המשיך וניתח: "זה היה ניצחון טוב, יכולתם לראות מהדקה הראשונה שאנחנו מגיעים כדי לנצח את המשחק. החמצת הפנדל הייתה דבר טוב לבחון מבחינת הקבוצה. אנחנו חייבים להיות חזקים מאוד כדי להאמין והשחקנים שיחקו טוב מאוד. הם הראו גישה טובה, התנהלו טוב עם הכדור. הופעה טובה של השחקנים עזרה לביטחון שלהם וגם ההופעה הקולקטיבית הייתה טובה. אני יודע שיש כמה מומחים שיגידו שמכבי לא קבוצה מובילה. אני מסכים, אבל הם קבוצת ליגת אלופות וכדי לנצח קבוצה אתה צריך לשחק טוב ושיחקנו טוב. היינו טובים בשלבים שונים במשחק".

אגב, המאמן ציין כי וויליאן ופדרו לא יהיו כשירים למשחק של צ'לסי מול ארסנל בסוף השבוע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ססק פברגאס (מימין) עם לואיק רמי שחקני צ'לסי. GettyImages
הביטחון חזר. פברגאס עם לואיק רמי/GettyImages

במסיבת העיתונאים מוריניו ניצל את ההזדמנות, ואחרי השבוע הקשה שעבר עליו ועלקבוצתו, המשיך את המתקפה שלו נגד התקשורת והמבקרים: "יש אנשים שלא מרוצים אחרי הרבה שנים של הצלחות. ויין רוני היה אסון, ופתאום הוא שובר את שיא הכיבושים של אנגליה והוא השחקן הטוב בהיסטוריה של אנגליה. רוני הוא שחקן פנטסטי גם כשהוא לא כובש. אני מנג'ר פנטסטי כשאני לא מנצח ואני מנג'ר פנטסטי כשאני מנצח. הפרשנים מקבלים הרבה כסף כדי לזרוק דברים. הם חייבים להיות גאונים בפרשנות שלהם, או שלא יהיו ראויים לכסף".

ססק פברגאס: "השחקנים הרגישו את זה, וכמו כל מועדון היינו צריכים תוצאות והופעות. שלטנו ואני מקווה שזו תהיה תחילתה של ריצה טובה".

גארי קייהיל: "הייתה לנו פתיחת עונה קשה, אבל אנחנו יודעים איזה שחקנים יש לנו. זה פשוט מה שהיינו צריכים, התנופה המושלמת. בשבת מול ארסנל זה הזמן לספק הצהרת כוונות".

ומה הפרשנים אומרים? פאט נווין, קשרה לשעבר של צ'לסי שפרשן את המשחק עבור BBC, אמר: "אחת הבעיות של צ'לסי העונה היא שהשחקנים המרכזיים שלה לא שיחקו טוב עד עכשיו. אם כך, דייגו קוסטה כבש אחד, ססק פברגאס הבקיע עוד אחד ואוסקר חזר והבקיע אחד. השחקן הנוסף שחסר במשוואה הזו הוא אדן הזאר. זה פשוט לא קורה לו. האם צ'לסי שמה את הצרות מאחור? מכבי תל אביב לא הייתה טובה מספיק כדי להגיע למסקנה בעניין הזה. הייתי אומר שה-0:4 היה תוצאת המינימום שצ'לסי הייתה צריכה לנצח. אפשר היה לראות מעט, אבל האם הכול תוקן? עדיין לא".

טל בן חיים שחקן מכבי תל אביב מול רובן לופטוס צ'יק שחקן צ'לסי. AP
"תיקול שלומיאלי". בן חיים/AP

עיתוני אנגליה, כצפוי, לא החמיאו יותר מדי למכבי תל אביב. ב"מירור" נכתב ש"צ'לסי טאטאה הצדה את מכבי תל אביב", והעניקו ציונים מוזרים לשחקני האלופה הישראלית (לכולם בין 5 ל-6). עוד נכתב כי "מכבי תל אביב הייתה כל כך חלשה, עד שאי אפשר היה לדעת אם באמת צ'לסי חזרה למוטב, או שרק נראתה טוב... טל בן חיים הזכיר למה הוא נמכר מהקבוצה, כשביצע עבירה שלומיאלית על קוסטה... בהמשך, לשמחתה של צ'לסי, מכבי הייתה נחמדה מספיק כדי לאפשר שער נוסף, כשהדיפה של ראיקוביץ' אפשרה לפברגאס לגלגל מקרוב את הרביעי".

ב"גרדיאן" כינו את מכבי תל אביב כ"יריבה נרפית", אבל "גם מולה צ'לסי חגגה את הניצחון. מכבי נראתה מבוהלת מול הקצב והאנרגיות של צ'לסי.. גם המאמן יוקאנוביץ' לא הכחיש שקבוצתו נראתה נרגשת מהמעמד".

ב"דיילי מייל" הזכירו שצ'לסי היא האנגלייה היחידה שניצחה השבוע בליגת האלופות (הפסדים לארסנל, יונייטד וסיטי) אבל ציינו ש"אין ספק שמכבי תל אביב הייתה היריבה הכי חלשה שהאנגליות פגשו השבוע במפעל... ניצחון על מכבי תל אביב לא נותן אינדיקציה ליכולת הפוטנציאלית של צ'לסי במפעל, כנראה אפילו לא בבית עצמו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully