וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: ניצחון בכורה למ.ס. אשדוד, אשקלון גברה על הפועל ירושלים

היורדת מליגת העל גברה 1:2 בחוץ על עירוני קרית גת בדרבי דרומי, הקבוצה של יובל נעים ניצחה 0:2 ונצמדה לחבורת הצמרת. מכבי יבנה ניצחה 1:2 את מכבי הרצליה עם שער של באביץ' בדקה ה-89

המחזור השלישי בליגה הלאומית נחתם עם שלושה משחקים, כשבמוקד מ.ס. אשדוד השיגה ניצחון בכורה על חשבון דרומית נוספת, עירוני קרית גת 1:2 בחוץ. הפועל אשקלון עלתה למקום השלישי עם 0:2 על הפועל ירושלים, ואילו מכבי יבנה השיגה ניצחון דרמטי, 1:2 ביתי על מכבי הרצליה.

גדי קינדה שחקן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
ניצחון בכורה. גדי קינדה/ברני ארדוב

עירוני קרית גת - מ.ס. אשדוד 2:1

הקבוצה של אייל לחמן השיגה בשעה טובה ניצחון בכורה במשחק שנערך באצטדיון ברמלה. המארחת פתחה את המשחק הזה טוב יותר ועלתה ליתרון משער של אוהד אדלשטיין בדקה ה-36, אבל דין דוד השווה בדקה ה-43 ורועי דיין כבש את שער הניצחון בדקה ה-75. אשדוד קפצה למקום התשיעי בעקבות הניצחון הזה והתרחקה קצת מהקו האדום, קרית גת עם 3 נקודות בלבד בשלושה מחזורים.

הפועל אשקלון - הפועל ירושלים 0:2

בצל הבעיות הרבות מאחורי הקלעים, הפועל אשקלון השיגה ניצחון בית שני ברציפות שהעלה את מאזנה לשבע נקודות. עידן שריקי כבש את שער הניצחון בדקה ה-31 ולמרות שחיים איצרין הורחק בכרטיס אדום בדקה ה-47, הקבוצה של יובל נעים הצליחה להגדיל את היתרון משער של שי רביבו בדקה ה-88.

מכבי יבנה - מכבי הרצליה 1:2

שערי בכורה וניצחון ראשון העונה למכבי יבנה, שמקווה כי זו הפעם האחרונה שהיא מארחת באצטדיון בנס ציונה ובמשחק הביתי הבא תזכה לחזור למגרשה המשופץ אחרי שלוש שנים וחצי. מכבי הרצליה הייתה עדיפה ואופיר עמרם הדביק כדור חופשי למשקוף בדקה ה-25, אבל דווקא יבנה עלתה ליתרון בדקה ה-36 עם כדור של יוסי אופיר שפגע במגן אורח ונכנס פנימה. הרצליה לחצה ובדקה ה-75 גם השיגה את השוויון עם דחיקה מקרוב של לירון אלימלך. אלא שבדקה ה-89 כדור נהדף לעבר דיאן באביץ' והמחליף הסרבי של יבנה הכריע בבעיטה חדה בשמאל אל הרשת של אבי איבגי.

לוח משחקי רבע גמר גביע הטוטו בלאומית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully