וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: שחקן הפוטבול העיוור מתכונן לבכורה בליגת המכללות

16.9.2015 / 15:30

ג'ייק אולסון בן ה-18 יערוך הלילה הופעת בכורה במדי USC, וירגש את חובבי הספורט האמריקאי, אחרי שסרטן נדיר ברשתית עינו גרמו לו לאבד את מאור עיניו כבר כשהיה תינוק

אתר רשמי

ג'ייק אולסון, שחקן פוטבול בן 18 מארצות הברית, יגשים הלילה חלום ילדות כשיעלה למגרש כשחקן מן המניין בקבוצת הפוטבול של מכללת USC, אותה אהד כל חייו. עד כאן הסיפור נשמע נורמלי לחלוטין, עד שמגלים את העובדה הבאה: מדובר בבחור עיוור. אולסון נולד עם סרטן נדיר ברשתית ואיבד את הראייה בעין אחת כבר כשהיה תינוק. הוא עבר מסכת ייסורים וניתוחים במהלך השנים במטרה להציל את עינו השנייה, אך לפני שש שנים התעוור לחלוטין. כעת הוא יתופקד כלונג סנאפר, כלומר בעמדה בה השחקן מוסר את הכדור לשחקן שאחראי על בעיטות ההרחקה. סיפורו של אולסון ריגש את חובבי הספורט בארצות הברית ואין ספק שהוא מהווה השראה גדולה לילדים וספורטאים ברחבי העולם.

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה! NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה! NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully