וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהפך הגיע: טקסס במקום הראשון ב-AL מערב

16.9.2015 / 8:28

חבטת הקרבה של מיטש מורלנד קבעה 5:6 דרמטי לריינג'רס על יוסטון, וכעת לסיירים יתרון בן חצי משחק על האסטרוס. סטטוס קוו ב-AL מזרח לאחר שטורונטו והיאנקיז הפסידו

מיץ' מורלנד חוגג עם שחקני טקסס ריינג'רס. Tony Gutierrez, AP
אחראי על הניצחון. מורלנד/AP, Tony Gutierrez

הדרמה ב-AL מערב הגיעה הלילה (בין שלישי לרביעי) לשיא חדש, כאשר חבטת הקרבה של מיץ' מורלנד סידרה לטקסס 5:6 דרמטי מול יוסטון ושלחה את הריינג'רס למקום הראשון בבית על חשבון האסטרוס, שישבו שם בחודש וחצי האחרונים. כעת, טקסס מובילה את הבית בחצי משחק ואילו יוסטון נשלחה אל המקום השני בווילד קארד, שם היא מרגישה בעורפה את מינסוטה, שרחוקה משחק וחצי בלבד.

עוד הלילה:

* הטווינס מצדם, פספסו את ההזדמנות לצמצם פערים והפסידו 5:4 בבית לדטרויט.

* ב-AL מזרח נשמר הסטטוס קוו לאחר שטורונטו הפסידה 3:2 באטלנטה לחבטת ניצחון של אנדרלטון סימונס (שקטעה רצף 12 הפסדים ביתיים לברייבס) ואילו היאנקיז הפסידו 6:3 בטמפה ביי, למרות עוד הומראן של אלכס רודריגז. הפער: שלושה משחקים.

* בחטיבה השנייה כמעט הכול סגור, כאשר ב-NL מרכז מתחולל המאבק האחרון. הלילה, סנט לואיס התייצבה על יתרון של שלושה משחקים עם 1:3 בעשרה אינינגים במילווקי, בשעה שפיטסבורג חלקה דאבל הדר עם הקאבס: ניצחה 4:5 את המשחק הראשון, הפסידה 2:1 לג'ון לסטר בשני.

* משחקים נוספים: בולטימור גברה 5:6 על בוסטון ב-13 אינינגים מווקאוף סינגל של כריס דייויס, קנזס סיטי ניצחה 0:2 בקליבלנד, וושינגטון רשמה 0:4 בפילדלפיה עם צמד של ברייס הארפר ומשחק ענק של סטיבן שטרסבורג, אוקלנד שמה 10 ריצות ברביעי והביסה 6:17 את הווייט סוקס בשיקגו, מיאמי ניצחה את ג'ייקוב דה גרום והמטס בחוץ 3:9.

כריס דייויס בולטימור אוריולס. Patrick Semansky, AP
העונה הגדולה שלו נמשכה עם חבטת ניצחון. כריס דיוויס/AP, Patrick Semansky

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully