וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד מתאגרף מצא את מותו במהלך קרב, באוסטרליה זועמים

המתאגרף דייויד בראון מת במהלך קרב בסידני, וארבעה ימים לאחר מכן משפחתו החליטה לנתק אותו ממכשירי ההחייאה. הרשויות באוסטרליה דורשות להפסיק את פעילות הענף לאלתר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מותו גרם לסערה. דייויד בראון/מערכת וואלה!, צילום מסך

המתאגרף האוסטרלי דייויד בראון מת כתוצאה מקרב שנערך ביום שישי האחרון. בראון קיבל מכה במהלך קרב במשקל נוצה שנערך בסידני מפיליפינו קרלו מגלי, וכעת באוסטרליה קוראים לעצור את פעילות הענף. בראון בן ה-28 תחילה חזר להכרה אבל מאוחר יותר הוא התמוטט והובהל לבית החולים במצב קריטי. הוא נותר בתרדמת עד שמשפחתו החליטה להפסיק את השימוש במכשירי ההחייאה ביום שלישי האחרון כשהבינו שאין לו כל סיכוי להינצל.

בראון הוא המתאגרף השני שמוצא את מותו בחצי השנה האחרונה. בריידון סמית', סטודנט למשפטים בן 23, מת בחודש מרץ אחרי שנפצע בקרב יבשתי במשקל נוצה לפיליפינו ג'ון מורלדה. סגן נשיא איגוד הרפואה האוסטרלי, סטפן פרניס, אמר שאנשים צריכים לחשוב פעמיים לפני שהם משתתפים בספורט הזה. "אני יודע שהם לא מתכוונים שדברים כאלו יקרו, אבל הדרך שבה האגרוף מתפתח גורמת לכך שמקרים מהסוג הזה לא יהיו בלתי נמנעים כשאנשים ידממו או יסבלו מנזק בלתי הפיך במוח ולצערנו יאבדו את חייהם או רק יסבלו מנזק מוחי. זו הסיבה שהארגון שלנו חושב שאנחנו לא יכולים להמשיך עם זה".

הרגולטור של ענפי ספורט הלחימה באוסטרליה ביקשו בעקבות אותו אירוע לבדוק את מה שהתרחש שם. גם המשטרה מעורבת וחוקרת את נסיבות התאונה הזו, אך לא צפויות העמדות לדין.

  • עוד באותו נושא:
  • אגרוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully