וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: האוהד שניסה לתפוס כדור בייסבול, ראיוס שר פאר טסי

אוהד בייסבול הורחק מהאצטדיון של הדודג'רס אחרי שנאבק עם שחקן, מראדונה שוב מטנף, כוכבי הפרמיירליג מכריעים מי יותר טוב: מסי או רונאלדו ורובן ראיוס? הוא עושה קריוקי ל"דרך השלום"

קובי אליהו

17:00: נובאק דג'וקוביץ' חגג את הזכייה באליפות ארה"ב והגיע להתארח אצל סטיבן קולבר. על הדרך, הוא גם הפציץ אותו עם כדור טניס

12:05: שווי הסגלים בליגת האלופות

במגזין 4-4-2 דירגו את שווי הסגלים של הקבוצות שתשתתפנה העונה בליגת האלופות. ריאל מדריד וברצלונה מובילות באופן לא מפתיע את הרשימה, מכבי תל אביב בתחתית כמובן, אך מקדימה שלוש קבוצות במפעל. הדירוג מתחת.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

09:05: מסי או רונאלדו? כוכבי הפרמיירליג מכריעים

הויכוח מי השחקן הגדול בתבל אף פעם לא מסתיים ובתחנת טלוויזיה מקומית באנגליה גייסו לסוגייה הזו כמה ממיטב כוכבי הפרמיירליג בהווה ובעבר שינסו להכריע וביניהם סטיבן ג'רארד, רובין ואן פרסי, ריו פרדיננד וג'ו הארט. מי זכה בתואר? צפו בעצמכם.

08:30: האוהד שניסה לחטוף כדור מכוכב הבייסבול

אדריאן גונסאלס שחקנה של לוס אנג'לס דודג'רס מה-MLB חווה בליל שני רגע לא שגרתי, כאשר נאלץ להיאבק עם אוהד על תפיסה במהלך משחק בייסבול מול אריזונה. האוהד לא וויתר ונאבק עם עם גונסאלס, שבסופו של דבר זכה בכדור. לא עבר יותר מדי זמן עד שאותו אוהד סורר הורחק מהאצטדיון של הדוג'רס בעקבות התקרית. צפו

08:05: מראדונה מטנף על בלאטר ופלאטיני

דייגו מראדונה, הכדורגלן הארגנטינאי האגדי אף פעם לא מפספס הזדמנות לפתוח פה על מישל פלאטיני נשיא אופ"א ומקבילו מפיפ"א ספ בלאטר. בריאיון לתקשורת הספרדית מראדונה טינף על בלאטר וירה: "הוא סגר דלתות לעולם ועכשיו הוא בכלא ודיברתי על זה. זה מראה שהוא גנב. פלאטיני? הוא שקרן גדול.

דייגו ארמנדו מראדונה. רויטרס
לא מפספס הזדמנות לקטול את בלאטר. מראדונה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully