וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתדרים בשלשות: היאנקיז צימקו את הפער מטורונטו לשלושה משחקים

15.9.2015 / 8:10

ארסמו רמירז מטמפה ביי לקח נו היטר אל האינינג השמיני, אבל המילה האחרונה הייתה של ניו יורק, שניצחה 1:4 עם הומראן בן שלוש ריצות של סלייד הית'קוט באינינג התשיעי. טקסס גברה על יוסטון. הפער: חצי משחק בלבד

סלייד הית'קוט ניו יורק יאנקיז. AP
הגיבור הלא צפוי. הית'קוט זוכה לאהבה/AP

לילה מקוצר עבר על ה-MLB הלילה (בין שני לשלישי) ומי שניצלה זאת הייתה ניו יורק יאנקיז, שניצחה 1:4 דרמטי בטמפה ביי וצימקה את הפער ב-AL מזרח מיריבתה טורונטו, שנחה, לשלושה משחקים. במשך שבעה אינינגים שמר ארסמו רמירז מהרייז את האורחים ללא אף חבטה, אבל קרלוס בלטראן שבר את הנו-נו ובאינינג התשיעי, אלכס רודריגז השווה עם דאבל ואז סלייד הית'קוט הכניס הומראן בן שלוש ריצות כדי להכריע.

עוד הלילה:

* בקרב הישיר על ה-AL מערב, ניצחה טקסס 3:5 את יוסטון (הומראנים למיץ' מורלנד ופרינס פילדר) וצימקה את הפער לחצי משחק בלבד.

* בלי קשר, מינסוטה נותרה משחק אחד מאחורי טקסס במרוץ הווילד קארד עם ניצחון 1:7 על דטרויט. האיינג'לס איבדו גובה עם הפסד 10:1 בסיאטל והם בפיגור ארבעה משחקים.

* משחקים נוספים: המטס ממשיכים לבלות וניצחו 3:4 את מיאמי עם עוד הומראן של יואניס סספדס, וושינגטון השיגה 7:8 ב-11 אינינגים בפילדלפיה, קליבלנד ניצחה 3:8 את קנזס סיטי, סן פרנסיסקו רשמה 3:5 על סינסינטי, בולטימור גברה 0:2 על בוסטון, הדודג'רס וקלייטון קרשאו הכניעו 1:4 את קולורדו, סן דייגו ניצחה 3:10 באריזונה ואילו הווייט סוקס רשמו 7:8 ב-14 אינינגים על אוקלנד.

פרינס פילדר אדריאן בלטרה טקסס ריינג'רס. AP
רק חצי משחק עכשיו. פילדר ובלטרה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully