וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחץ בצ'לסי: "מוריניו הפסיק לצחוק עם השחקנים שלו במהלך האימונים"

רגע לפני מכבי תל אביב, ב"טלגרף" מדווחים על השלכות הפתיחה הרעה של העונה. בדיווח אחר נטען שטרי וקוסטה החליפו דחיפות באימון. אוסקר עשוי לחזור ל-11, מאטיץ': "לא רגילים להיות במצב כזה"

one

בסרטון: תקציר ההפסד של צ'לסי לאברטון בשבת

פתיחת העונה הגרועה של צ'לסי נותנת את אותותיה, ורגע לפני המשחק הראשון בליגת האלופות נגד מכבי תל אביב (רביעי, 21:45, ערוץ 2), החליט ז'וזה מוריניו להפסיק את ההתלוצצויות בינו לבין שחקניו במהלך האימונים. בדיווח ב"טלגרף" מספרים כי מאז חזרתו של "המיוחד" לסטמפורד ברידג' נהג המאמן להתלוצץ עם שחקניו, אך כעת בשל מצבה הקשה של הקבוצה החליט המאמן להפסיק זאת. זה קורה שלושה ימים אחרי ההפסד לאברטון בפרמיירליג שגרם לפתיחה הרעה ביותר של המועדון מזה 29 שנה.

אם זה לא מספיק, באתר "טוקספורט" מדווחים שהיכולת החלשה מחלחלת פנימה ושג'ון טרי ודייגו קוסטה התעמתו ביניהם במהלך אחד האימונים לאחר אותו הפסד. סטן קולימור הפיץ את השמועות הללו ואמר בתחנת הטלוויזיה שבה הוא מפרשן: "לפי מיטב הבנתי הייתה תקרית באימון בן ג'ון טרי לדייגו קוסטה. זה לא היה משהו שלא קורה במועדונים גדולים אחרים, אבל בהתחשב בבעיות בחדר ההלבשה של הקבוצה שלא מנצחת משחקים, זה יכול להפוך לבעיה גדולה. לפי הבנתי השניים החליפו דחיפות ביניהם באימון". בצ'לסי כבר הספיקו להכחיש את הדיווחים הללו, אבל אין ספק שהקבוצה מגיעה במצב לא אידיאלי למשחק מול הצהובים, כשביום שבת מחכה לה ארסנל בדרבי הלונדוני הגדול בליגה.

ז'וזה מוריניו מנג'ר צ'לסי. GettyImages
נגמרו הצחוקים באימון. מוריניו/GettyImages

לקראת המשחק נגד הצהובים ולאחר מכן מול ארסנל בליגה, מוריניו שוקל לבצע מספר שינויים כאשר אוסקר צפוי לחזור להרכב. פרט אליו, מוריניו עשוי לתת לוויליאן, רדאמל פלקאו ולואיק רמי את ההזדמנות להרשים. אחת הדאגות העיקריות של מוריניו לאחר צבירת ארבע נקודות מחמישה משחקים היא באשר לארבעת השחקנים המרכזיים שלו שלא מצליחים לייצר מומנטום. שחקן העונה שעברה, אדן הזאר, המגן הימני ברניסלב איבנוביץ', דייגו קוסטה וססק פברגאס מתקשים לייצר השפעה על הקבוצה כפי שעשו זאת בשנה שעברה.

סלבישה יוקאנוביץ', אקס צ'לסי וכיום מאמן מכבי תל אביב, התייחס למשבר של הכחולים ואמר: "זה לא רק שאלה לגבי שני שחקנים, זו הקבוצה. איבנוביץ' שיחק שבע שנים בצ'לסי והוא אחד החשובים ביותר בהיסטוריה של המועדון. הוא שיחק בתפקידי מפתח וכבש שערים קריטיים. מאטיץ' הוא עדיין שחקן חדש לעומתו, אבל הוא היה פנטסטי בשנה שעברה".

שחקן צ'לסי, נמניה מאטיץ'. GettyImages
"אנחנו צריכים לעבוד קשה כדי לחזור למשחק שלנו מהשנה שעברה". מאטיץ'/GettyImages

מאטיץ' עצמו אמר: "זה טוב שיש לנו משחק נגד מכבי. אנחנו חייבים לנצח בשביל הביטחון שלנו ועבור האוהדים. לאחר מכן יש לנו את הדרבי נגד ארסנל, ולכן אני מקווה שנהיה מוכנים לזה ושניקח שלוש נקודות. כמובן שאנחנו לא שמחים. כולם עצובים בגלל התוצאה. אנחנו מרגישים רע. אנחנו ברגע קשה ויש לנו ארבע נקודות מחמישה משחקים, וזה לא טבעי עבורנו כקבוצה. צ'לסי לא רגילה להיות במומנטום כזה, אבל זו המציאות. אנחנו צריכים לעבוד קשה כדי לחזור למשחק שלנו מהשנה שעברה. אני לא יודע מה לא עובד, אבל אנחנו צריכים לראות איך אנחנו הופכים להיות קבוצה טובה יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully