וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המזל הולך עם הטובים: ניצחון דרמטי לניו יורק מטס

14.9.2015 / 8:53

הקבוצה מהתפוח הגדול בדרך הבטוחה לפלייאוף ועשתה מהפך משוגע ב-7:10 שלה באטלנטה. מסהירו טנאקה הוביל את היאנקיז ל-0:5 על טורונטו והוריד את הפער ל-3.5 משחקים

מייקל קונפורטו ניו יורק מטס. AP
חגיגה של המטס/AP

אומרים שהמזל הולך עם הטובים. אז מה נאמר? כנראה שהמטס טובים השנה. הלילה (בין ראשון לשני), ניו יורק עשתה כל שביכולתה על מנת להפסיד באטלנטה, אבל גם זה לא "הצליח" לה. ניו יורק השוותה עם שלוש ריצות באינינג התשיעי וניצחה עם שלוש נוספות בעשירי, שקבעו 7:10, שמרו על הפער מוושינגטון (9.5 משחקים) והבטיחו למועדון עונה חיובית ראשונה מאז 2008. הפנים לפלייאוף.

עוד הלילה:

* היאנקיז עוד לא מרימים ידייים ונמנעו מסוויפ עם 0:5 ביתי בכיכובו של מסהירו טנאקה על טורונטו. הפער: 3.5 משחקים.

* יוסטון נחלצה בקושי רב מהפסד נוסף עם חמש ריצות באינינג התשיעי שקבעו 3:5 בחוץ על האיינג'לס. הפער של האסטרוס מטקסס נשאר על משחק וחצי אחרי שהריינג'רס הביסו 4:12 את אוקלנד.

* מינסוטה ממשיכה לרדוף אחרי הריינג'רס בווילד קארד והפער נשאר על משחק אחד אחרי 0:7 של הטווינס בחוץ מול הווייט סוקס.

* סנט לואיס שמרה על יתרון 2.5 משחקים מפיטסבורג ב-NL מרכז עם 2:9 בחוץ על סינסינטי. הפייראטס גירדו 6:7 ב-11 אינינגים בבית מול מילווקי.

* משחקים נוספים: וושינגטון ניצחה 0:5 במיאמי, קליבלנד גברה 2:7 על דטרויט, שניצחה במשחק השני בדאבל הדר 2:9, בוסטון רשמה 0:2 ב-13 אינינגים בחוץ מול טמפה ביי, פילדלפיה ניצחה 4:7 את הקאבס, סן פרנסיסקו השיגה 3:10 על סן דייגו, הדודג'רס עברו את אריזונה עם 3:4 (זאק גריינקי ב-3:17 העונה. וואו), בולטימור ניצחה 2:8 את קנזס סיטי וקולורדו יצאה מסיאטל עם 2:3.

מסהירו טנאקה ניו יורק יאנקיז. AP
טנאקה הוביל את היאנקיז/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully