וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "אנחנו צריכים שהשחקנים יחזרו לחייך, ושהבלמים יפסיקו לטעות"

ז'וזה מוריניו לא מרים ידיים, גם לאחר ההפסד השלישי של צ'לסי בחמישה מחזורים - פתיחת העונה הגרועה: "אני לא יודע אם אנחנו יכולים לזכות בתואר, אני עדיין האיש הנכון לתפקיד. לחץ זה להיות פליט". מאטיץ': "פשוט חייבים לנצח את מכבי תל אביב"

one

צ'לסי רשמה אתמול (שבת) את פתיחת העונה הגרועה ביותר שלה מאז 1986, את פתיחת העונה הגרועה ביותר לאלופה מאז בלקבורן ב-1995 ואת פתיחת העונה הגרועה בקריירה של ז'וזה מוריניו, אבל המיוחד לא מגלה סימני שבירה גם לאחר ההפסד השלישי העונה בחמישה מחזורים בפרמיירליג, 3:1 מול אברטון.

"לחץ זה להיות פליט, אני נהנה מעבודתי", אמר מוריניו, שספג לראשונה כמאמן שלושער, מרגליו של סטיבן נייסמית'. "זה תענוג וכבוד גדול להיות האחראי בצ'לסי, גם אם אלה התוצאות. הן לא הולמות את האיכויות ואת המעמד שלי, אבל אני מתמודד היטב עם הסיטואציה. אני האיש הכי מתאים לתפקיד הזה, אני לא חושב שיש אדם טוב יותר שיכול לבוא ולמלא אותו.

"עלינו להשתפר הרבה, אני לא יודע אם אנחנו יכולים עדיין לזכות בתואר, אבל אני יודע שאנחנו יכולים לנצח את ארסנל בשבוע שעבר", קבע מוריניו, שישחק ביום רביעי מול מכבי תל אביב בליגת האלופות ולאחר מכן מול יריבו ארסן ונגר. "אנחנו צריכים לנצח כמה משחקים ברצף, ולצבור ביטחון. אנחנו צריכים שהשחקנים יחזרו לחייך, ושהבלמים יפסיקו לעשות טעויות".

"טוב שיש לנו משחק כבר ביום רביעי מול מכבי תל אביב", אמר נמניה מאטיץ', שכבש שער מרהיב. "אנחנו פשוט חייבים לנצח - בשביל הביטחון שלנו ובשביל האוהדים. כולם עצובים בעקבות התוצאות האחרונות, זה דבר נורמלי. אני מקווה שנדע להתאושש".
פתחון לב: כובש השלושער סטיבן נייסמית' מייצג את כוכבי הכדורגל האמיתיים

מוריניו מתעקש: "אני לא תחת לחץ, אני עדיין האיש הנכון לקבוצה"

אנגליה: 1:3 למנצ'סטר יונייטד על ליברפול, הופעה ראשונה ושער בכורה למרסיאל

הנרי על הבכורה של מרסיאל: "איזו דרך להתחיל". ואן חאל: "שער יפהפה"

ג'ון טרי שחקן צ'לסי. Stu Forster, GettyImages
מוריניו יודע מה הוא צריך לעשות. ג'ון טרי/GettyImages, Stu Forster

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully