וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואליד באדיר: "שתי נקודות משלושה משחקים זה לא מספיק"

מאמן הפועל תל אביב נשמע מאוכזב אחרי ה-1:1 הביתי מול מכבי נתניה: "חסר לשחקנים ביטחון, נעבוד קשה כדי לצאת לדרך חדשה". שיימן: "אני לא מרוצה, הגיע לנו לנצח". דורה: "חסר לנו מחץ"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בסיומו של משחק כדורגל לא גדול, בלשון המעטה, הערב (שבת) בבלומפילד, הפועל תל אביב ומכבי נתניה עדיין לא השיגו ניצחון העונה כשסיימו את המשחק ביניהן ב-1:1. עם זאת, שתי הקבוצות הצליחו לכבוש שער ראשון העונה. האדומים עלו ליתרון בדקה ה-44 מרגליו של ליביו אנטל ונתניה הצליחה להשוות בדקה ה-59 משער של חמזה בארי. אולי שערי הבכורה הללו ייתנו לשתי הקבוצות דחיפה לקראת המשחקים הבאים.

וואליד באדיר מאמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
עדיין לא נראה טוב. באדיר/קובי אליהו

מאמן הפועל תל אביב, וואליד באדיר, התייחס לבכורה שלו על הקווים: "לשחק זה יותר קל מלאמן. לא היה משחק טוב, אני לא מרוצה מהמשחק שלנו. נצטרך לתקן בשבוע הבא ונעבוד באימונים. אנחנו חסרי ביטחון, יש פה שחקנים טובים אבל חסר להם ביטחון. נעבוד על זה ונצא לדרך חדשה.

"העובדה שמחפשים מאמן לא מעניינת אותי עכשיו, לא אמרו לי משהו אחר ואני המאמן, נתכונן לשבוע הבא. צריך סבלנות, יש לנו 20 שחקנים חדשים, זו קבוצה חדשה ואנחנו עובדים על זה ולאט לאט ניכנס לעניינים. זה מועדון גדול ונרצה לנצח בכל משחק. שתי נקודות משלושה משחקים זה לא מספיק".

מגן הפועל תל אביב, שמואל שיימן, שבישל את השער לאנטל, אמר: "אנחנו תמיד רוצים לנצח בבית וגם היה מגיע לנו לנצח, אז אני לא מרוצה. היינו צריכים לעשות 0:2 ולנצח את המשחק, אבל קיבלנו גול שטותי ולקחנו רק נקודה".

על כך ששיחק בליגה בפעם הראשונה העונה אמר: "כיף לחזור לשחק, זה קשה, אבל אחזור לכושר מלא. הבישול פחות חשוב, מה שחשוב זה לנצח ואת זה לא עשינו. יש סיבות לאופטימיות, וחבל שלא הראינו את מה שאנחנו יכולים להראות. נמשיך לעבוד כי זה לא איפה שאנחנו רוצים להיות"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שלומי דורה מאמן מכבי נתניה. קובי אליהו
דורה מרוצה מהתוצאה/קובי אליהו

מאמן מכבי נתניה, שלומי דורה התייחס למשחק ואמר: "אני לוקח את הדברים הטובים מהמשחק הזה. נכנסנו למחצית בפיגור, אבל עלינו למחצית השנייה במטרה להשוות ואפילו לנצח. חסר לנו מחץ, אך תהיה לנו קבוצה טובה כי אנחנו עומדים טוב ונראים טוב. לא היינו בלחץ שלא הבקענו עד המשחק הזה, כי בגביע הטוטו הבקענו. בסה"כ, צריך פה חלוץ טבעי כדי למקסם את היכולת, זה ייפתר מהר לדעתי. כי תהיה החתמה ונוודא שהיא לא תהיה חתול בשק.

"מזג האוויר השפיע על הדקות האחרונות. רבע השעה האחרונה הייתה מתישה לשני הצדדים. התוצאה משקפת את מה שהיה על הדשא, אנחנו היינו טובים במחצית השנייה, הם היו טובים יותר בראשונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully