וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטקסאנים באים: הריינג'רס צימקו את הפער מיוסטון למשחק וחצי

12.9.2015 / 9:29

קולבי לואיס לקח משחק מושלם אל האינינג השמיני והריינג'רס ניצחו 0:4 את אוקלנד. במקביל, האסטרוס הפסידו 3:2 מול האיינג'לס. טורונטו ניצחה 5:11 את היאנקיז בחוץ ופתחה פער של 2.5 משחקים, מארק טשיירה גמר את העונה. דיווח: בראד אוסמוס יפוטר

קולבי לואיס טקסס ריינג'רס. AP
משחק מושלם עד לאינינג השמיני. לואיס/AP

עד לא מזמן, טקסס נלחמה בעיקר על היתרון בקרב על כרטיס הווילד קארד השני, אבל לאט לאט, הריינג'רס החלו לחלום בגדול יותר. הלילה (בין שישי לשבת), קולבי לואיס לקח משחק מושלם עד לאינינג השמיני והוביל לניצחון 0:4 על אוקלנד, הניצחון ה-15 שלו השנה. במקביל, דאלאס קיוקל ויוסטון הפסידו 3:2 בלוס אנג'לס לאיינג'לס והפער ב-AL מערב הצטמק למשחק וחצי בלבד לטובת האסטרוס. שלושה שבועות לסיום העונה, הכול פתוח.

עוד הלילה:

* מינסוטה ניצחה 2:6 בשיקגו את הווייט סוקס עם צמד של טרבור פלאוף ונותרה משחק אחד מאחורי הריינג'רס במרוץ הווילד קארד.

* טורונטו גברה 5:11 על היאנקיז בחוץ בעזרת חמישה הומראנים, שניים של ראסל מרטין ומספר 38 של ג'וש דונלדסון. הבלו ג'ייז ביתרון 2.5 משחקים ואם זה לא מספיק, היאנקיז גילו שמארק טשיירה, מלך ההומראנים וה-RBI שלהם, גמר את העונה עם פציעה ברגל.

* המשחק של סנט לואיס בסינסינטי נדחה, מה שאפשר לפיטסבורג, שניצחה 3:6 את מילווקי, לצמק את הפער ב-NL מרכז לארבעה משחקים.

* שני גרנד סלאמים של בולטימור באינינג השמיני סידרו לה 8:14 על קנזס סיטי.

* משחקים נוספים: הקאבס ניצחו 1:5 ו-3:7 בדאבל הדר בפילדלפיה, טמפה ביי גברה 4:8 על בוסטון, מיאמי השיגה 1:2 על וושינגטון, המטס רשמו 1:5 באטלנטה, אריזונה הביסה 4:12 את הדודג'רס, סן פרנסיסקו טיילה ל-1:9 מול סן דייגו וקולורדו ניצחה 2:4 בסיאטל.

* המשחק בין קליבלנד לדטרויט נדחה. על פי הדיווחים, הטייגרס יפטרו עם סיום העונה את המאמן בראד אוסמוס, שעבד בעבר בנבחרת ישראל.

מארק טשיירה ניו יורק יאנקיז. Julie Jacobson, AP
גמר את העונה. טשיירה/AP, Julie Jacobson

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully