וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: קית' קלנטון חתם לעונה אחת

9.9.2015 / 11:21

העולה החדשה לליגה הלאומית ביצעה החתמה משמעותית כשצירפה את הפורוורד-סנטר (25, 2.05) שהיה מועמד למספר קבוצות בליגת העל. בעונה שעברה שיחק בקוריאה ובפורטו ריקו

הפועל באר שבע, העולה החדשה לליגה הלאומית, ביצעה החתמה משמעותית אמש (שלישי) כשצירפה את הפורוורד-סנטר האמריקאי קית' קלנטון, ששיחק בעונה שעברה בקוריאה ובפורטו ריקו. קלנטון היה מועמד בשנתיים האחרונות למספר קבוצות בליגת העל, וגם בקיץ הנוכחי, אך בסופו של דבר הגיע דווקא לקבוצה בעלת היומרות של ישראל ברוך, ששואפת כבר בעונה הנוכחית להיות חלק מהצמרת של הליגה השנייה.

קלנטון (2.05, 25), יליד אורלנדו, הוא בוגר אוניברסיטת מרכז פלורידה משנת 2013, כשהחל מעונתו השנייה במכללה הפך לשחקן מוביל גם בנקודות וגם בריבאונדים. עונת השיא שלו הייתה בעונת 2012/13 כשרשם 14.8 נקודות ו-8.5 ריבאונדים בממוצע למשחק. אחרי שסיים את המכללות עבר לאנוויל הפולנית החזקה, ובמדיה רשם 11.5 נקודות ו-6.5 ריבאונדים בממוצע למשחק. את העונה שעברה פתח בקוריאה במדי סיאול ת'אנדר כשהוא רושם 8.8 נקודות ו-7.5 ריבאונדים וסיים בליגה בפורטו ריקו.

הקבוצה של ישראל ברוך, ששיחקה בשנים האחרונות בליגות הנמוכות ותארח את משחקי הבית שלה בהיכל הקונכיה החדש שמכיל 3,000 מקומות, מסמנת את הצמרת הגבוהה כמטרה. בין השחקנים שיככבו בעונה הקרובה בבאר שבע נמצאים טמיר אריאלי ואנטון שוטבין ששיחקו בעונה שעברה במכבי חיפה, אלעד הופמן שהיה כוכב העלייה של מכבי קרית גת לליגת העל ולצידם כריס ווטסון ואוהד כהן שעלו עם הקבוצה מהליגה הארצית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully