וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: המחשוף של מטילדה מוריניו, סן מרינו נגד רונאלדו

ז'וזה מוריניו הגיע לאירוע מלווה בבתו, שגנבה את תשומת הלב והפכה לחביבת האוהדים. הנבחרת הקיקיונית עקצה את כריסטיאנו ואת ארסנל והטניסאית בילתה עם קרדשיאן. וגם: הקרב של לויד והטירוף בדרבי של רוסריו

עריכת וידאו: מרום שפיצר

15:30: בסן מרינו צוחקים על העולם

בסן מרינו מאושרים עד הגג מכיבוש שער החוץ הרשמי שלהם לראשונה מזה 14 שנה. הנבחרת הקטנה אמנם הפסידה לליטא, אך זה לא מנע מחשבון הטוויטר הרשמי שלה לצחוק על כריסטיאנו רונאלדו ועל ארסנל. שמעתם נכון...
על CR7 נכתב בטוויטר הרשמי של המועדון: גולים בספטמבר: סן מרינו - 1, כריסטיאנו רונאלדו - 0".
העקיצה על ארסנל כללה נושא כואב מאוד לתותחנים - ליגת האלופות: "כבשנו את השער שלנו. בחיים הכל חוזר אליך - חוץ מגביע האלופות לארסנל".

09:45: בתו של ז'וזה מוריניו גונבת את ההצגה

מאמן צ'לסי, ז'וזה מוריניו, רגיל להיות במרכז העניינים. בכל מקום אליו הוא מגיע, הופך "המיוחד" באופן מיידי למסר הערב; לכוכב. אלא שאמש, כשהגיע לטקס "איש השנה" של מגזין GQ בלונדון, מוריניו, שאף זכה בפרס, לא היה במרכז העניינים. המאמן הפורטוגלי הגיע בליווי בתו מטילדה, שגנבה את כל תשומת הלב והפכה מיד לנושא הכי חם בממלכה. הסיבה? אתם יכולים לראות לבד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מאמן צ'לסי, ז'וזה מוריניו, עם בתו מטילדה. GettyImages
גנבה את ההצגה. מטילדה מוריניו עם אביה/GettyImages

09:15: הבילוי של סרינה וויליאמס

סרינה וויליאמס העפילה לחצי גמר אליפות ארצות הברית לאחר ניצחון על אחותה הגדולה, ונוס. לא ברור אם אימונים נכונים או הבילוי המתוקשר שלה בלילה שלפני המשחק תרמו לה לניצחון. רגע לפני המפגש מול ונוס, יצאה סרינה לארוחת ערב בעיר בליווי חברתה הטובה קים קרדשיאן, בילוי שהעסיק רבות את צלמי הפפראצי בארצות הברית.

09:05: ביתה של סבתו של מקסי רודריגס הותקף

הדרבי הלוהט של רוסריו, בין רוסריו סנטרל לניואלס אולד בויס ייערך ביום ראשון הקרוב, ובארגנטינה כבר לא יכולים לחכות. שריקת הפתיחה אמנם עדיין לא נשמעה, אך כבר עתה נרשמו מספר תקריות שבה היו מעורבים ככל הנראה אוהדי הקבוצות. אמש, סבתו של שחקן ניואלס, מקסי רודריגס, חוותה זאת על בשרה, כשביתה הושחת ויריות נורו מחוצה לו. נפגעים לא היו, אך במדינה סוערים בעקבות התקרית.

09:01: קרלי לויד VS וינס ווילפורק

קרלי לויד הפכה לכוכבת ענקית בארצות הברית לאחר הזכייה של הנבחרת במונדיאל הנשים. השחקנית הנהדרת הובילה את נבחרתה לזכייה, והפכה לאחת הנשים האהובות במדינה. בארצות הברית החליטו לבחון את כישורי הבעיטה שלה בכדור פוטבול, כשהפגישו אותה לקרב ראש בראש מול התאקל של יוסטון טקסנס, וינס ווילפורק, השוקל כ-150 קילוגרמים. התוצאה לפניכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully