וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: הבקרה לא אפשרה העברת זריהן, הפועל תל אביב תערער לביה"ד

העברת החלוץ לאדומים בוטלה ע"י הבקרה. אורליצקי: "הם הגיעו בזמן, אך ללא טופס השאלה". השחקן צפוי להצטרף בינואר. שטראוס צפוי לחתום. אבוטבול שוחרר רשמית: "עוד נתראה בעתיד"

one

מפח נפש להפועל תל אביב. בקרת התקציבים לא אפשרה היום (רביעי) לאדומים להעביר לשורותיהם את חלוץ מ.ס. אשדוד, ניב זריהן, שעל שאילתו סיכמה אתמול מול קבוצתו. האדומים, שכבר הודיעו שסיכמו עם החלוץ, יערערו לביה"ד של ההתאחדות בתקווה שיאפשר להם להעביר את החלוץ כבר בימים הקרובים.

כידוע, על פי בכירים בהפועל, אתמול הגיעו זריהן וסוכנו, דודו דהאן, אל הבקרה כחמש דקות לפני תום מועד חלון ההעברות עם מסמכים חתומים שמעידים כי הושג הסכם על מעבר של החלוץ בין הקבוצות. באותו שלב, פרץ סוג של ויכוח בין הפועל והשחקן אל מול נציגי הבקרה שלא אישרו סופית את השאלת השחקן. הבקרה טוענת כי השחקן הגיע לבקרה בזמן, אך לא עם הטפסים המתאימים, ושבהפועל איחרו את הרכבת.

עוד לפני כן, אתמול הגיעו הצדדים לסיכום על מכירתו של זריהן תמורת 600 אלף יורו בפריסה לשלוש שנים. השאלת השחקן עד ינואר היא רק הליך מקוצר יותר שהיה אמור לגרום לבקרה לאשר את העברת זריהן כבר אתמול ולא לתת לצדדים להמתין עד ינואר ורק אז יוכל החלוץ לעבור להפועל.

יו"ר בקרת התקציבים, עופר אורליצקי אמר: "השחקן הגיע בזמן למשרדים של הבקרה, אבל ללא הסכם חתום או טופס השאלה. אנחנו לא מאשרים את ההעברה של זריהן. הפועל יכולה להגיש ערעור לביה"ד".

רם שטראוס שוער הפועל רמת גן. ברני ארדוב
יהווה גיבוי להרוש. שטראוס./ברני ארדוב

בנוסף לזריהן, היום אמור שוער סלאמינה בעונה החולפת, רם שטראוס, לחתום לעונה אחת במועדון עם אופציה לעונה נוספת. האדומים החליטו להחתים שוער נוסף מחשש שאריאל הרוש עשוי להיעדר זמן ארוך יותר מהמצופה. כזכור, בתחילת השבוע הודיעו בהפועל כי הרוש סובל מכאבים בגבו וייאלץ לנוח לפחות בין שבועיים לשלושה, אולם האדומים לא משוכנעים כי השוער יחלים בזמן הקרוב והאם הכאבים הללו לא ישפיעו על השוער לאורך העונה, ולכן החליטו לצרף שוער נוסף לסגל.

בגזרת המאמן אין התפתחויות חדשות. בהתאחדות הכחישו בתוקף כי האדומים פנו אליה על מנת לקבל אישור להעסיק את אריק בנאדו בקבוצה לצד עבודתו כמאמן הנבחרת הצעירה ועוזרו של אלי גוטמן בנבחרת הבוגרת. בהתאחדות טענו שלא הייתה שום פנייה מצד האדומים וגם אם תהיה אחת כזו היא לא תאושר. בהפועל ממשיכים לחפש מאמן זר לקבוצה, אך גם ייתכן כי אם הקבוצה תיראה טוב יותר נגד מכבי נתניה בשבת, אם אכן ישוחק המחזור, וואליד באדיר ימשיך לעמוד על הקווים לפחות עד אחרי המשחק מול הפועל חיפה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקן הפועל תל אביב שי אבוטבול. ברני ארדוב
13 שנים באדום. שי אבוטבול/ברני ארדוב

בנושא אחר, הפועל תל אביב הגיעה לסיכום עם שי אבוטבול על שחרורו מהקבוצה. הקפטן, ששיחק 13 שנים במועדון, צפוי לקבל פיצוי בגובה של 300 אלף דולר ולאחר מכן יהפוך להיות שחקן חופשי. עד כה, קיבל הקפטן לשעבר את מלוא שכרו מהקבוצה, גם בתקופה שלא התאמן. בתחילת השבוע התקיימה פגישה בין הצדדים שהוגדרה חיובית מאוד ועד מחר צפוי לחתום אבוטבול על מסמך הרשמי בעניין ולהשתחרר רשמית. הקשר עצמו עדיין לא החליט אם ימשיך לשחק כדורגל או יתלה את נעליו. כידוע, הבהיר אבוטבול לא פעם כי לא מעוניין לשחק בקבוצה אחרת וכרגע יש סיכויים גבוהים כי יפרוש, אם כי הוא מחזיק בהצעה מהפועל אשקלון מליגה לאומית.

בהפועל שחררו הודעה רשמית בנושא: "הנהלת הקבוצה ושי אבוטבול סיכמו על גובה הפיצוי שיקבל השחקן מהמועדון, זאת בתום מספר פגישות שהתקיימו בתקופה האחרונה אשר כולן נערכו ברוח טובה וחיובית של כבוד הדדי. הנהלת הקבוצה מבקשת להודות שוב לשי אבוטבול, על השנים הרבות שנתן להפועל ת"א שזיכו אותו במקום של כבוד בהיסטוריה של המועדון. הפועל ת"א תערוך פרידה מכובדת מהשחקן ודלת המועדון נשארת פתוחה בפניו לתפקיד מקצועי או מנהלתי כאשר יחליט לסיים לשחק כדורגל באופן פעיל.

הבעלים אמיר גרוס כבירי אמר: "מהרגע ששי הבין בקיץ שמדובר בהחלטה מקצועית, ערכנו מספר פגישות שהתנהלו באופן המכבד את שני הצדדים כשהמטרה הייתה להגיע להבנות וכך אכן קרה. אני מאחל לשי המון בהצלחה בכל אשר יפנה, הפועל ת"א תערוך לו פרידה מכובדת ואני בטוח שבעתיד הוא יחזור למועדון ויתרום מהניסיון והרוח האדומה שלו"

שי אבוטבול אמר, "אני נפרד היום מהפועל ת"א אבל המועדון הזה תמיד יהיה חלק ממני. אני רוצה להודות להנהלה ולאמיר כבירי, שהתנהל מולי בכבוד ובהערכה ואני מאחל לו המון בהצלחה ולכל המועדון. אני מודה לכל האוהדים האדומים שמלווים אותי כל השנים, אקח פסק זמן קצר מכדורגל ואהיה עם משפחתי, ובקרוב אחליט על עתידי. תודה על הכל, אני בטוח שעוד נתראה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully