וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: סארי פלאח חתם לעונה, איינבינדר הוצע לקבוצה

הבלם בן ה-23 חוזר לקדנציה שנייה בשכונה אחרי עונה אחת בהפועל תל אביב. קשר מכבי תל אביב הוצע לזהובים, ששוקלים את צירופו. המאמן יוסי אבוקסיס עדיין מחפש חלוץ

one

סארי פלאח חתם בבני יהודה לעונה והוא מגיע אליה מהפועל תל אביב בהעברה חופשית. האדומים אמורים לשלם את חלק משכרו בעונה הקרובה, בה היה לו חוזה במדיהם. המאמן יוסי אבוקסיס חיפש בלם נוסף במשך תקופה ארוכה ובני יהודה אף ניהלה מגעים עם דן מורי שמתאמן בשורותיה, אך לבסוף הפור נפל על פלאח בן ה-23. זו תהיה הקדנציה השנייה של הבלם בכתום בכתום אחרי שהוא הושאל לקבוצה בעונת 2012-2013. אגב, גם מורי עדיין בתמונה.

פלאח התחיל את הקריירה במכבי חיפה והשתייך אליה בשנים 2009-2014. הוא כאמור הושאל לבני יהודה והציג יכולת מצוינת, אבל בינואר 2013 שבר את הקרסול במשחק נגד בית"ר ירושלים וגמר את העונה. בקיץ שעבר פלאח עבר להפועל תל אביב, במדיה הוא חתם לשנתיים. הבלם הצעיר רשם 26 הופעות במדים האדומים, אבל לא הציג יכולת גבוהה ובתום העונה הוא קיבל הודעה שהוא לא נמצא בתכניות ל-2015-16.

פלאח הוא השחקן השישי שמצטרף לסגל של העולה החדשה. קדמו לו מאור קנדיל ששב מהשאלה, ואלמוג בוזגלו, רז מאיר, תיירי דובאי ושון גולדברג שהצטרפו בעצמם. קשר מכבי תל אביב, דן איינבינדר, הוצע לקבוצה ובמועדון שוקלים את צירופו. המאמן אבוקסיס מקווה להחתים גם חלוץ ואם יימצא שחקן חופשי שעונה על הדרישות, בני יהודה תוכל להחתים אותו גם אחרי שחלון ההעברות ייסגר. שמו של שחר הירש עלה כמועמד והוא עשוי להגיע בהשאלה.

סארי פלאח שחקן בני יהודה חוגג שער. ברני ארדוב
קדנציה שנייה בכתום. פלאח/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully