וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלון ההעברות נסגר: ניב זריהן יושאל להפועל תל אביב

חלון ההעברות בכדורגל הישראלי תם, ומעתה הקבוצות השונות יוכלו להחתים אך ורק שחקנים חופשיים. הפועל תל אביב תשאל את זריהן, מכבי חיפה החתימה שוער חדש, מכבי תל אביב השאילה ארבעה שחקנים. כל העדכונים בפנים

צילום: דוד קורן

בווידאו: מסע"ת עופר עיני

חלון ההעברות בכדורגל הישראלי הגיע הערב (שלישי) לסיומו. הקבוצות השונות לא יוכלו להחתים שחקנים, אלא אם כן מדובר בחופשיים. בנוסף, מסמכים שהועברו לפני השעה 19:00 (שעת סגירת החלון) יתקבלו גם כן.

19:08: דן איינבינדר הגיע להסדר כספי עם מכבי תל אביב לשביעות רצון שני הצדדים והפך להיות שחקן חופשי. הקשר יוכל לחתום היכן שיחפוץ. הפועל חיפה, בני יהודה ובית"ר ירושלים ינסו להחתימו (רענן ברנובסקי).

19:07: החלוץ ניב זריהן סיכם בהפועל תל אביב, שאישרה כי תשאול את השחקן שעשוי להירכש בינואר. הבקרה התקציבית עדיין צריכה לאשר את העסקה(עמית גולדשטיין).

18:58: עסקה סגורה: התאומים בני ה-19, רון וסתיו נסיקובסקי, עברו לבית"ר ירושלים בהשאלה מבית"ר טוברוק (אופיר סער).

18:53: בני סכנין חזרה לאופציית דניאל אסקלינג ומנסה להגיע עימו להסכמות, רגע לפני סגירת החלון.

18:45: מכבי נתניה קרובה לסכם עם חלוץ נבחרת גמביה מומדו סיסאיי. החלוץ לא מחזיק בחוזה ונחשב לשחקן חופשי כך שבנתניה לא לחוצים להשלים את העסקה עוד היום ואם לא יקרה משהו דרמטי, הוא יגיע בימים הקרובים לארץ ויסכם את תנאיו (שלמה וייס).

18:31: אייטור מונרוי עבר בבקרה התקציבית ויעמוד לרשות המאמן רן בן שמעון כבר במשחק הקרוב של מכבי פתח תקוה (איציק יצחקי).

18:27: הפועל חיפה מנסה לצרף את קשר מכבי תל אביב, דן איינבינדר, שהמשא ומתן שניהל מול בית"ר ירושלים לא הבשיל לכדי עסקה (שלמה וייס).

18:23: מכבי נתניה רוצה את החלוץ איציק כהן מבית"ר ירושלים, אך אלי טביב מסרב לשחררו. הצהובים לא מוותרים ומפעילים לחצים (אופיר סער).

18:06: רם שטראוס יחתום בהפועל תל אביב לעונה עם אופציה. בקרוב תצא הודעה רשמית (עמית גולדשטיין).

17:06: עירוני קרית שמונה קיבלה מסר לפיו ככל הנראה שחר הירש לא יעבור אליה. בשלב זה ההערכה במועדון היא שהקבוצה לא תתחזק בחלון ההעברות הנוכחי מה שאומר שעידו אקסברד יישאר (שלמה וייס).

16:30: עסקה סגורה: השוער גיל אופק, שגדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה, חזר למועדון אחרי עשור וישמש כשוער השלישי, זאת בעקבות פציעתו של ג'ק לואיס. אופק מגיע מעירוני קרית אתא (איציק יצחקי).

14:59: עסקה סגורה: מכבי תל אביב ממשיכה לשלוח שחקנים בהשאלה לבית"ר תל אביב רמלה. אחרי סהר חסון, סער קלדרון ואליאל פרץ לפני כמה שעות, כעת הגיע תורם של כוכב קבוצת הנוער בעונה שעברה, סוהיל ארמלי, ושל אופק ברזני (רענן ברנובסקי).

14:52: עסקה סגורה: עוביידה חטאב שהתאמן בשבועות האחרונים בבני סכנין, חתם על חוזה במועדון (שלמה וייס).

13:53: עסקה סגורה: סוכמו כל פרטי המעבר של עידו לוי ממכבי נתניה להפועל רעננה. לוי שסיים את חוזהו בנתניה, יחתום לשלוש שנים בקבוצה של חיים סילבס (רענן ברנובסקי).

13:25: רם שטראוס מתקרב לחתימה לשנתיים בהפועל תל אביב. בין הצדדים עדיין קיימים פערים קטנים (עמית גולדשטיין).

13:00: בני סכנין פתחה במשא ומתן עם הברזילאי פאביניו אלבס. אם הוא יגיע, איגור יובאנוביץ' יוקפא (שלמה וייס). לידיעה המלאה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

12:40: הפועל עכו רוצה להחתים את החלוץ הארגנטינאי פרנקו קאלרו שהגיע אתמול להתרשמות, אבל למועדון אין כסף להחתימו. בעכו יציעו לסוכנו של קלארו, משה הר אדיר, שהוא יישא בעלויות של השחקן בתמורה לחשיפה, ושאם הארגנטינאי ירשים ויימכר בינואר, הר אדיר יקבל פיצוי. אגב, גם בר אביטן וניב סרדל שעברו היום בבקרה, לא אמורים לקבל שכר העונה (עמית גולדשטיין).

12:24: מכבי נתניה מפעילה לחץ על מכבי חיפה לשחרר את שחר הירש, אבל כרגע הירוקים עדיין לא שחררו אותו. שובל גוזלן ועאיד חבשי קיבלו הודעות שהם נשארים (איציק יצחקי).

11:41: עסקה סגורה - סארי פלאח חתם בבני יהודה לעונה. הוא עובר אליה מהפועל תל אביב, שתשלים את שכרו (רענן ברנובסקי) לידיעה המלאה

11:15: עסקה סגורה - במסגרת שיתוף הפעולה בין הקבוצות, מכבי תל אביב השאילה לבית"ר תל אביב רמלה מהליגה הלאומית עוד שלושה שחקנים שהיו שותפים לאליפות של קבוצת הנוער: השוער סהר חסון, המגן סער קלדרון והקשר אליאל פרץ (אופיר סער).

11:31: יואל צ'חנוביץ', ששייך לעירוני קרית שמונה, עשוי לעבור להפועל נצרת עילית מהליגה הלאומית (שלמה וייס).

11:06: אולי זה יהיה השוער החדש של הפועל תל אביב? האדומים בודקים אופציה לצרף את רם שטראוס, כרגע יש פערים בין הצדדים (עמית גולדשטיין).

10:18: בעירוני קרית שמונה ממתינים לתשובה סופית ממכבי חיפה לגבי שחר הירש. גורם במועדון: "לפי מה שהבנו, חיפה עוד לא החליטה אם הוא ישוחרר". אם הירש ישוחרר, לבית"ר אופציית ראשונים עליו, אך זה מותנה כמובן בהסכמת השחקן, שעשוי להעדיף להגיע לקבוצה הצפונית (שלמה וייס).

10:11: במכבי חיפה מתנגדים לשחרור שובל גוזלן ועיאד חבשי. נראה כי השניים יישארו בסגל. רוני לוי לא רוצה לשחרר גם את שחר הירש, אולם רק מאוחר יותר יתברר אם יעזוב (איציק יצחקי).

9:58: שחר הירש שהופך לאחד מהמלפפונים החמים של היום, נמצא על הכוונת של בני יהודה שרוצה לצרף אותו בהשאלה. דן איינבינדר שעדיין שייך למכבי תל אביב, הוצע לזהובים (רענן ברנובסקי).

9:14: במקביל לאסקלינג, בני סכנין צפויה את עוביידה חטאב שמתאמן בקבוצה כבר כחודש. הילאל מוסא צפוי גם הוא להצטרף לקבוצה אך הוא שחקן חופשי וייתכן שזה לא יקרה היום אלא בימים הקרובים (שלמה וייס).

9:00: הפועל עכו העבירה בבקרת התקציבים את חוזהו של הבלם/קשר בר אביטן, ששיחק בעונה שעברה במכבי אחי נצרת. גם עלא ג'אפר (מכבי חיפה) וניב סרדל (הפועל חיפה) הצטרפו (עמית גולדשטיין).

8:48: בית"ר ירושלים אישרה לדניאל אסקלינג לנהל מו"מ עם בני סכנין. בשעות הקרובות צפויים אסקלינג ונציגו אדם קידן לנהל את המו"מ ואם זה יצלח, הבלם יצטרף לקבוצה מהמגזר. אם אסקלינג לא יגיע בסכנין ינסו לקדם את הבאתו של איציק כהן (שלמה וייס).

8:39: הפועל באר שבע מבהירה להפועל תל אביב: ארבייטמן לא משוחרר. הקשר אור חביביאן עשוי לצאת בהשאלה (איציק יצחקי).

8:25: בני יהודה סיכמה עקרונית עם הבלם סארי פלאח. אם לא יקרו דברים בלתי צפויים, הוא יחתום בשעות הקרובות (רענן ברנובסקי).

8:19: קשר הפועל באר שבע, הדר ברד, שוחרר והוא בדרך לעירוני ראשון לציון של אופיר חיים (איציק יצחקי).

8:00: הפועל תל אביב פנתה הלילה למכבי פתח תקוה וביקשה להעביר לשורותיה את השוער צחי גיגי. הלוזונים הודיעו כי השוער המחליף שלהם לא משוחרר בשלב זה. גורם במועדון: "כנראה נישאר עם הסגל הקיים" (איציק יצחקי).

7:50: בית"ר ירושלים ועירוני קרית שמונה מתעניינות בשאילתו של שחר הירש, חלוצה הצעיר של מכבי חיפה. שובל גוזלן, שביקש לעזוב את הירוקים, מבוקש במספר קבוצות, ביניהן הפועל תל אביב. הוא עדיין ממתין לתשובות. שמעון אבוחצירה עשוי להישאר בסופו של דבר (איציק יצחקי).

6:30: מכבי נתניה פנתה בסוף השבוע להפועל חיפה בבקשה לשאול את ז'רקו קוראץ', אך הציעה לשלם רק קצת יותר מ-60 אחוז משכרו של החלוץ, כאשר את השאר ישלים יואב כץ. הבעלים של חיפה סירב ורק אם נתניה תהיה מוכנה לשלם קרוב ל-80 אחוז משכרו עד סוף העונה, המונטנגרי יגיע. בחיפה מעריכים שבנתניה ירדו מהעניין, אך אם הקבוצה מהשרון לא תחתים זר או שניים, היא עשויה לשוב לאופציית קוראץ' במהלך היום, כאשר ישנה גם אפשרות לטרייד בין הקבוצות (שלמה וייס).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully